Forum Discussion

Jeaney1's avatar
Jeaney1
Seasoned Novice
30 days ago

Update no fix!! ;(

4 Nov. update, 5 nov. nog steeds niets gemaakt!!!
De schilderijen zijn wit!
De foto's zijn zwart!!
Is er überhaupt wel iets gemaakt ?
EA Fix the game !!!! 

3 Replies

• Van die foto's heb ik ook nog last van, vooral die in de frame, maar dat vind ik niet zo'n heel groot probleem eerlijk gezegd. En er is wel degelijk heel veel wel gefixt, maar alleen die foto's niet. Als je sim een imkerpak aantrekt heeft hij ook de bijhorende hoofddeksel op. Trouwens, de schilderijen in de inventaris van mijn sim zijn niet effen wit, maar hebben gewoon de afbeelding die ze geschilderd hebbrn.

U update: heb je het geprobeert met een nieuwe save? 

• Jeaney1's avatar
    Jeaney1
    Seasoned Novice
    23 days ago

Hoi Lotje

Ik heb het spel gerepareerd en een nieuwe save gemaakt een andere sim en een nieuw kavel in een andere wereld.
    De foto's zijn nu oké als je ze neemt zonder filter, maar de schilderijen blijven wit.
    Ik heb al meerdere keren EA een bug rapport gestuurd, maar tot op heden niets op gehoord ;(  
    Ik baal hier zo ontzettend van...... ;(

• Jeaney1's avatar
    Jeaney1
    Seasoned Novice
    18 days ago

Het is nu 18 nov. 2025 En nog steeds zijn de foto´s zwart en de schilderijen wit.
    Ik speel de sims4 zonder CC en Mods! 
    Ik heb al een nieuwe save aan gemaakt en een nieuwe sim en een nieuwe locatie het spel meerdere keren gerepareerd, en nog steeds is er niets veranderd. Hoe dan???

EA Fix The Game!!!!!!!!!!!!

Featured Places

Node avatar for De Sims 4 Technische problemen & bugs

De Sims 4 Technische problemen & bugs

Krijg hulp bij technische problemen, uploads en downloads voor EA App, Steam, Epic, PC, Mac, Origin, PlayStation en Xbox.Latest Activity: 3 days ago
3,012 Posts