Forum Discussion

DaphneWapperom's avatar
7 years ago

sims slaat maar 1 huishouden op

Mijn sims 4 deed voorheen heel erg goed, totdat sinds een week geleden hij de hele tijd maar 1 huishouden opslaat. dat is dus dat stel ik heb 1 huishouden en ik wil er nog heen wil maken verwijderd hij het vorige huishouden en steeds weer. ik heb back-ups gemaakt, cache geleegd, game gerepareerd en opnieuw geïnstalleerd. weet iemand wat ik hier aan kan doen?

1 Reply

• EA_Jason's avatar
    EA_Jason
    Icon for EA SPORTS FC™ Team rankEA SPORTS FC™ Team
    7 years ago

Hey @DaphneWapperom,

Mijn excuses voor de late reactie ☹️ Door de feestdagen en wat extra vrije dagen kwam ik niet overal aan toe, maar ik help je graag verder om het op te lossen!

Zo te zien heb je al behoorlijk wat geprobeerd om het op te lossen, maar er zijn nog enkele dingen die je kunt doen:

1. Start Origin en De Sims 4 op als administrator. Je doet dit door met de rechtermuisknop op de snelkoppeling te klikken en te kiezen voor "Als administrator uitvoeren".
    2. Ga ook naar de map met de Saves, klik erop met de rechtermuisknop en kies voor Eigenschappen. Daar zie je een optie staan met Alleen Lezen, zorg ervoor dat daar geen vinkje bij staat en klik op Toepassen. 
    3. Verwijder alle mods en cc.

Krijg je misschien ook een foutcode te zien? Iets dat begint met 510?

About De Sims 4 Technische problemen & bugs

Krijg hulp bij technische problemen, uploads en downloads voor EA App, Steam, Epic, PC, Mac, Origin, PlayStation en Xbox.2,912 PostsLatest Activity: 6 days ago