Forum Discussion

MinkeTh's avatar
4 years ago
Solved

Sims vaardigheid fotografie blijft hangen

Sims 4 vaardigheid fotografie blijft hangen, werkt ook niet met cheat van sims resetten en met stats.set_skill_level Major_Photography 5. 

• MinkeTh's avatar
    MinkeTh
    4 years ago

Bedankt voor uw antwoord. De sims 4 had het zelf verworven. Ik heb nu net de sims weer opgestart en nu doet hij het wel gewoon. Heel vreemd maar alsnog bedankt!

3 Replies

• @MinkeTh Heeft jouw Sim de vaardigheid fotografie zelf verworven? Heb je met je telefoon en met een fotocamera foto's en selfies gemaakt, heb je jouw sim de fotoboeken laten lezen of heb je de vaardigheid volledig gecheat? Maak je misschien gebruik van aangepaste inhoud zoals custom content of modificaties? 

Ik heb het net getest met een Sim en de vaardigheid ging gewoon met ca. 10% per balk omhoog na het nemen van foto's en selfies. Zou je misschien wat meer willen uitleggen over de situatie die je bent tegengekomen? Als ik wat meer informatie heb over de situatie dan kan ik met een soortgelijk patroon testen waar het eventueel misgaat.

Alvast bedankt.

• MinkeTh's avatar
    MinkeTh
    4 years ago

Bedankt voor uw antwoord. De sims 4 had het zelf verworven. Ik heb nu net de sims weer opgestart en nu doet hij het wel gewoon. Heel vreemd maar alsnog bedankt!

• @MinkeTh Goed dat je het probleem hebt gevonden. Soms ligt de oplossing in iets heel eenvoudigs als het opslaan en opnieuw opstarten van het spel!

Heel veel succes met de fotografie carrière en veel plezier met spelen. 😉

About De Sims 4 Technische problemen & bugs

Krijg hulp bij technische problemen, uploads en downloads voor EA App, Steam, Epic, PC, Mac, Origin, PlayStation en Xbox.2,882 PostsLatest Activity: 3 days ago