Forum Discussion
TerahWatson
6 years agoSeasoned Traveler
Heel veel simmers hebben dit nu. De work-around die nu geadviseerd wordt is om een nieuw spel te starten. Op twitter stond dat eraan gewerkt wordt.
- 6 years agoAangepaste inhoud geeft vaak problemen nadat een update en/of uitbreiding is geïnstalleerd.
Hebben jullie de basisstappen gedaan, @Sadie_Mairie, @AnitaF1990, @TerahWatson?
Spelupdates voor PS4 zouden apart moeten zijn, @mezuya. Zie je nog een foutmelding of zo iets?
Groetjes.- 6 years ago
@RealSimmor0 Ja ik krijg de foutmelding CE-34878-0 te zien.
Ik lees net in een ander bericht wat je dan moet doen. Heb alles al gedaan behalve het spel verwijderd en opnieuw installeren.
Maar als ik dit doe ben ik dan niet alles kwijt? Heb meerdere uitbreidingspakketten en ik wil mijn opgeslagen spel ook niet kwijt raken.
En is het zeker dat het aan de playstation ligt en niet aan de update? Ik lees zoveel berichten over het vastlopen van een opgeslagen spel.
- 6 years agoDit is een foutcode van PS4 zelf, @mezuya. Het betekent dat er iets mis is gegaan met de toepassing. Zie daarvoor: https://answers.ea.com/t5/Technische-problemen/ce-34878-0-fout/m-p/9172898#M5147
Groetjes.
About De Sims 4 Technische problemen & bugs
Krijg hulp bij technische problemen, uploads en downloads voor EA App, Steam, Epic, PC, Mac, Origin, PlayStation en Xbox.2,947 PostsLatest Activity: 8 hours ago
Recent Discussions
- 8 hours ago
- 12 hours ago
- 2 days ago