Hey @Julia13Dekker,
Heb je toevallig na de update ook het bestand localthumbcache.package uit de map \Documents\Electronic Arts\De Sims 4 verwijderd?
Als je dat niet hebt gedaan raad ik je aan dat alsnog te doen. Het kan zijn dat de foutjes van de vorige instellingen nog in dat bestand zitten en nog steeds doorwerken in je spel.
Het is me overigens niet helemaal duidelijk of jij (jouw gespeelde Sims familie) verhuurder is of juist een ruimte huurt in het appartement. Door te switchen van de ene naar de andere familie in het appartementencomplex kan je misschien onderzoeken waarom ze geen huur betalen. Wanbetalers heb je trouwens overal. 🤔
Laat ajb even weten of je het uitbreidingspakket Ecologisch Leven hebt en of het actief is. Het is mij niet helemaal duidelijk of er op de kavel een buurtactieplan rust. Je kunt dat eventueel controleren door op de brievenbus te klikken.
Zou je ook willen aangeven of je gebruik maakt van aangepast materiaal?
In dat geval raad ik je aan om voor de zekerheid het artikel: 'Als je gebruik maakt van aangepast materiaal' te lezen. Hierin doe ik suggesties voor het geval je vreemde situaties tegenkomt. Ik heb dit artikel nog niet kunnen updaten met de nieuwste links en ben zelf ook nog aan het onderzoeken wat er allemaal mogelijk is in Te Huur.