Sinds nieuwe update/pack gaan ál mijn gezinsleden mee op date
Hoi hoi, Ik heb gegoogled en gezocht maar kon even zo snel niets vinden. Nou ja snel, al zo'n 2 weken last van :-) Maar goed, mijn sims gaan dus állemaal mee op date! Gezellig zou je denken? Nope ...
@Lotje1981 Ik nodig express niemand uit, heb het gecheckt maar helaas blijft het zo gaan. Heb tijdje niet kunnen spelen door gezondheid maar gisteravond weer begonnen en helaas kan ik géén screenshot maken (lukt me al tijden niet meer) van the game zelf. Wel gewoon een foto waarop dus ál mijn familie-leden meereizen telkens...Erg irritant aan 't worden 😃 Groetjes Monique
Nou gisteren schreef ik nog 'ik kan geen screenshots maken' en vandaag is 't opgelost lijkt. Althans heb er 4 kunnen maken! Manlief heeft er 4 maanden geleden ofzo naar gekeken en kon niets doen en nu ná update krijg ik weer screenshots...Maar wil nog steeds nieuwe laptop!
Enfin wat gebeurt er dus nog steeds: mijn vrouwelijk Sim (die samenwoont met 2 paarden dochter zoon en andere partner en nog 1 man) gaat op pad met de Lovestruck dating app. Ze nodigt 1 sim uit naar (een restaurant of kies maar waarheen) en dan komt ze bij het restaurant aan en treft haar manlief aan (vaak komen ook de andere partner en kids mee al paar keer gehad nl) Manlief blijkt (is NIET uitgenodigd zie screenshot) mét haar op date te gaan (Get to know your date terwijl ze er mee getrouwd is 😃 Best leuk) en de persoon die uitgenodigd was...Die staat er wél maar daar is géén diamantje boven te zien, dus ze vormt er helaas ook geen groep mee. Raar maar waar dit gebeurt bij mij dus al continue sinds dat 't pack uit is gekomen. Het begint een beetje raar te worden dat de gehele familie af en toe verschijnt.
Eromheen werken kan dus op deze manier:
Je sim gaat op date je klikt op de timer en annuleert de date (helaas geld weg) je klikt op de telefoon en nodigt wéér iemand uit via de dating app (alleen ben je al op locatie zoals restaurant ofzo) dan verschijnt je date (maar je partner sim/familie is er dan helaas nog steeds bij) dan klik je op je échte date en vraagt 'change venue' oftewel ze wil van plaats wisselen waar ze gaan daten en dan reist merkwaardig genoeg alleen de nieuwe date mee.
Voor de screenshot met pop-up. Heb je printscreen al geprobeerd?
About De Sims 4 Technische problemen & bugs
Krijg hulp bij technische problemen, uploads en downloads voor EA App, Steam, Epic, PC, Mac, Origin, PlayStation en Xbox.2,856 PostsLatest Activity: 13 hours ago