Forum Discussion

monique23051's avatar
monique23051
Seasoned Ace
2 years ago
Solved

Sinds nieuwe update/pack gaan ál mijn gezinsleden mee op date

Hoi hoi,

Ik heb gegoogled en gezocht maar kon even zo snel niets vinden. Nou ja snel, al zo'n 2 weken last van :-) Maar goed, mijn sims gaan dus állemaal mee op date! Gezellig zou je denken? Nope haha...Vind ik van niet en mijn sims ook niet zo. Ze komen namelijk dan niet aan 'cheaten' toe in feite. Oftewel vreemdgaan. Dat wou ik dus uit gaan proberen maar de partner en de kids reizen gezellig mee naar het restaurant en al. Ook met andere families merk ik dat als ik de familie uit huis plaats en dochter gaat bijvoorbeeld op date, dan in een keer zijn alle andere familieleden ineens ook weer van de partij terwijl ze eigenlijk geheel niet meer in die buurt wonen!? Is dit al iemand anders opgevallen misschien? 

Ik hoor het graag,

Groetjes Monique

• monique23051's avatar
    monique23051
    2 years ago

PS ook al geprobeerd met andere sims en mét of zonder challenge eigenlijk van alles al geprobeerd...

Na de 'manipulatie' zeg maar zoals hierboven omschreven komt dus wél de echte date op locatie aan zonder manlief van deze sim...

13 Replies

• monique23051's avatar
    monique23051
    Seasoned Ace
    2 years ago
    @Lotje1981 Ah oké die pop up, ik heb mijn gehele familie gewist momenteel aangezien er meerdere bugs ingeslopen waren. Ik download nooit meer een huis van de gallerij ;-) laten we het daarop houden...Zodra mijn Sim gaat daten neem ik een screenshot, ik vink altijd alleen maar 1 sim aan uit het huishouden. Niet allemaal...Thx
  • Trismagistos's avatar
    Trismagistos
    Hero
    2 years ago

Hey @monique23051,

Ik heb de situatie die je schets jammer genoeg niet kunnen reproduceren. Maar zoals je in je laatste reactie al een beetje beschrijft kan de oorzaak ook liggen in het huis wat je uit de Galerie hebt gehaald. 

Het blijft een beetje onduidelijke situatie. Op het Engelstalige forum en na navraag heb ik niets vergelijkbaars kunnen vinden. 

Gelukkig heb je zelf al een soort workaround weten te maken voor een probleem dat helaas alleen jouw sims heeft getroffen. Een waarlijk uniek huishouden en een wel heel merkwaardige manier van daten....😃

• monique23051's avatar
    monique23051
    Seasoned Ace
    12 months ago

Hoi @Trismagistos ,

Ik had het serieus bij 2 familie's en die 2 dus maar 'verwijderd' eventjes ergens anders hun save heen verhuisd, en met andere families gestart en kreeg het daar ook bij. Helaas weinig speeltijd gehad dus laatste tijd weinig gespeeld en ik ga vanavond spelen met dezelfde familie waar ik het enige tijd geleden ook had en wonder boven wonder...Ze reizen NIET meer mee!? Hoe dan? Ik weet het niet :-) Misschien toch de nieuwe update van vandaag/Gisteren? I don't know. Hierbij de foto's (was ze toch al aan het maken voor het geval het weer mis zou gaan, maar ze reizen écht alleen nog met hun date van buiten het gezin naar het restaurant chez llama. Gelukkig! En idd ik had zelf al beetje de oplossing gecreeerd en/of uitgezocht je weet dat ik niet voor 1 gat te vinden ben.

Groetjes en bedankt wederom,

Monique 

About De Sims 4 Technische problemen & bugs

Krijg hulp bij technische problemen, uploads en downloads voor EA App, Steam, Epic, PC, Mac, Origin, PlayStation en Xbox.2,968 PostsLatest Activity: 2 days ago