2 years ago
Terugbetaling
Ik wil een terugbetaling op fc 25 (gister voor het eerst geopend) en er staat dat er geen games zijn die ik terugbetaald kan krijgen. Wat moet ik doen??
Ik wil een terugbetaling op fc 25 (gister voor het eerst geopend) en er staat dat er geen games zijn die ik terugbetaald kan krijgen. Wat moet ik doen??
Hey @Dj-_-dev10 ,
Als je jouw game door technische problemen niet kunt spelen, heb je als je voldoet aan de voorwaarden recht op terugbetaling.
Je kunt er meer over lezen in de informatie in onderstaande link.
https://www.ea.com/nl-nl/great-game-guarantee
In alle andere situaties zou je jouw situatie kunnen voorleggen aan de klantondersteuning. Hieronder lees je meer.
Klik op accountondersteuning voor hulp bij je accounts etc.
EA Help: officiële ondersteuning
De Nederlandstalige en Engelstalige ondersteuning zijn op deze tijden te bereiken:
De Nederlandstalige e-mail en chatsupport is bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 10:00 u. tot 19:00 u.
De Engelstalige e-mail en chatsupport is 24/7 beschikbaar. Je kunt ook via X contact opnemen EA Help (@EAHelp) / X (twitter.com)
Houd voor de zekerheid al jouw gegevens bij de hand, zorg dat ingelogd bent op deze AHQ pagina's en ook snel toegang hebt tot je e-mail account.