Forum Discussion

NannetteGouw's avatar
8 years ago
Solved

update origin geeft foutmelding en wil niet installeren

Vandaag wilde Origin een update installeren, maak gaat niet verder geeft een foutcode 0.9 of09.0 ik weet het niet meer

• NannetteGouw's avatar
    NannetteGouw
    8 years ago

Maar je had gelijk, ik heb hem uitgezet, en nu wilde origin wel updaten...... Dank je wel

14 Replies

• Welke foutmelding zie je dan, @zowy1992? Kan je een schermafdruk van maken en de opgeslagen afbeeldingsbestandstype toevoegen als een bijlage bij je reactie?

Groetjes.
  • zowy1992's avatar
    zowy1992
    6 years ago

Deze melding krijg ik steeds

• Het is mogelijk dat er iets misgegaan is met de installatie van de Origin cliënt, @zowy1992.
    Download de laatste versie van de Origin cliënt hier: https://www.origin.com/nld/nl-nl/store/download Hier staan ook de systeemeisen waaraan jouw computer dient te voldoen om de Origin cliënt te kunnen gebruiken en spellen te gaan spelen.
    Probeer deze eerst erover heen te installeren en test of de Origin cliënt dan weer start.
    Als dat niet lukt, zal je de bestaande versie eerst te verwijderen en deze opnieuw te installeren.

Verder kan je het (installatie)programma te starten als Administrator, met een tijdelijk uitgeschakelde "Gebruikersaccountbeheer" en beveiligingssoftware.

Groetjes.

About De Sims 4 Technische problemen & bugs

Krijg hulp bij technische problemen, uploads en downloads voor EA App, Steam, Epic, PC, Mac, Origin, PlayStation en Xbox.2,947 PostsLatest Activity: 3 days ago