aseffeRising Novice10 months agoweird toddler head movementsVideo 2 - YouTube anyone know how to fix this bug?
Featured PlacesDe Sims 4 Technische problemen & bugs Krijg hulp bij technische problemen, uploads en downloads voor EA App, Steam, Epic, PC, Mac, Origin, PlayStation en Xbox.Latest Activity: 9 hours ago3,035 Posts
De Sims 4 Technische problemen & bugs Krijg hulp bij technische problemen, uploads en downloads voor EA App, Steam, Epic, PC, Mac, Origin, PlayStation en Xbox.Latest Activity: 9 hours ago3,035 Posts
Recent DiscussionsProm werkt niet / staat niet op kalender Ik sukkel nu al een paar dagen met het feit dat mijn prom niet werkt. Ik heb alles alles geprobeerd: spel gerepareerd , localthumb verwijderd , mods verwijderd echt alles ! En het staat nergens alsof...Een heel pack niet meer te spelen Ik wilde afgelopen week weer eens met vampieren spelen, en kwam er toen achter dat mijn sims geen vampier meer kunnen worden door getransformeerd te worden door een bevriende vampier... Als je geen v...Winter clothing Very annoying the sims do not put their winter clothes on automatically when it is cold. A lot of my sims and townies die because of freezing. Er gebeurt niks als ik naar beschikbare audities wil kijken Ik speel op pc, ik ben begonnen aan de acteer carrière maar ik heb nog niks kunnen doen want er gebeurt niks als ik een auditie wil zoeken en aannemen. Zowel via de carrière tab als via de telefoon. ...Huizen verdwenen na update ! Na de laatste update wilde ik verder gaan op Newcrest maar alle huizen die ik daar had gemaakt en opgeslagen zijn verdwenen op het laatste huis na Hoe kan dat en hoe komen ze daar weer terug ?! Hoe p...