Forum Discussion

Miel17W's avatar
5 years ago
Solved

Wie oh wie kan mij helpen??

Hoihoii! Ik speel de sims 4 op mijn xbox one, maar hij blijft sluiten. soms na een paar minuten spelen, maar tegenwoordig al tijdens het laden van het spel. wie kan me helpen? ik heb de laatste update. packs: katten en honden, seizoenen, aan het werk, beroemd worden en leven in de stad.
  • Hoii @EA_Neil ,

Ik heb gedaan wat je zei. Met de nieuwe familie op mijn normale account gaan, opslaan en dan terugkomen. Er is niks aan de hand. Het spel werkt bij mijn nieuwe sim nog.

-Miel17W

39 Replies

• EA_Neil's avatar
    EA_Neil
    Icon for EA Staff (Retired) rankEA Staff (Retired)
    5 years ago
    @Miel17W ,

Erna weer terug springen naar jouw voorgaande families zorgt alsnog weer voor de crash nu?

Zo ja ben ik bang dat ik je mogelijk moet vragen opnieuw te beginnen met een familie/wereld ☹️

- EA_Neil
  • @EA_Neil,

Daarna ben ik terug gegaan naar mijn gewone familie/wereld, en die crashte al voordat ik in het huis was.. Ik ga dus weer opnieuw beginnen inderdaad..

• EA_Neil's avatar
    EA_Neil
    5 years ago
    @Miel17W

Mijn excuses hier voor. Het lijkt dat deze save mogelijk inderdaad corrupt geraakt is ☹️

Was het toevallig een wereld met erg veel families of?

- EA_Neil
  • @EA_Neil ,

Maakt niet uit joh! Ik ben heel blij dat er iemand is die de tijd nam om mij te helpen! Bedankt hiervoor! 

Ik heb de sims 4 nu 2 jaar denk ik, misschien al veel langer. Sinds ik het spel heb speel ik met dezelfde familie.

-Miel17W

• @EA_Neil ,

Ik wil je in ieder geval enorm bedanken voor de hulp en tijd! Echt heel dankbaar! Ik ga lekker opnieuw beginnen! Als ik vragen heb of weer vas kom te lopen, laat ik mij horen, haha!

Groetjesss

-Miel17W

• EA_Neil's avatar
    EA_Neil
    5 years ago
    @Miel17W

Graag gedaan. Sorry dat ik de vorige familie helaas niet kon redden.

Mocht je ooit jouw familie/huis willen delen ben je altijd welkom om een screenshot te posten 🙂

- EA_Neil
  • @EA_Neil ,

Maakt niet uit! Ik ga lekker opnieuw beginnen met een familie! En ja zal ik zeker doen!

-Miel17W

• Hoii @EA_Neil ,

Ik wilde het toch nog eventjes laten weten: ik heb vanmiddag de sims gespeeld met de nieuwe familie, en dat ging vlekkeloos! Gelukkig kan ik eindelijk weer de sims spelen! De laatste keer dat ik speelde was ergens eind november 😂😭. Dus nu in maart eindelijk weer!

Groetjesss,

-Miel17W

About De Sims 4 Technische problemen & bugs

Krijg hulp bij technische problemen, uploads en downloads voor EA App, Steam, Epic, PC, Mac, Origin, PlayStation en Xbox.2,950 PostsLatest Activity: 4 hours ago