Ongeveer in de helft van mij fut rivals of fut champs games kom ik een bug tegen waar ik na het kiezen van de truitjes en de match dus probeert te laden tegen een black screen aanloop. Ik zie in een fractie van een seconde het stadion in beeld waarna direct een zwart scherm volgt. Als ik dit gewoon probeer uit te wachten gaat het niet weg, dit geprobeerd en was na 2 uur wachten nog steeds een zwart scherm. De enige optie die ik heb is mijn game restarten. Dit resulteert in een automatische loss omdat de game denkt dat ik de match ben gequit. Ik heb dit probleem al sinds de release van EA FC 25 . De fixes die ik reeds geprobeerd heb zijn: cache legen van EA FC, video settings aangepast, game geredownload, ps5 gereset. Ik hoop dat dit eindelijk eens word opgelost :)
Ideas
Black screen PS5
3 Comments
- EA_QueenBee2 months ago
Community Manager
Oké, dus het is wat verminderd maar niet helemaal opgelost. Is het weer erger geworden in de 22 uur sinds je post? Krijg je nu wel een foutmelding of is het nog steeds hetzelfde?
Gebeurt dit ook in andere spelmodi?
- ignBlind2 months agoSeasoned Newcomer
Deze stappen ook ondernomen en nog steeds last van, minder frequent maar net weer 2 potten black screen
- EA_QueenBee2 months ago
Community Manager
Hoi ignBlind,
Ik heb een paar vragen, als dat oké is:
- Krijg je dit ook in andere spelmodi, of alleen Rivals/Champs?
- Heb je de stappen in dit artikel geprobeerd om corrupte/beschadigd bestanden te verwijderen?
- Kan je proberen om je persoonlijke instellingen bestand te verwijderen? (Je zal je voortgang in Skillgames en je aangepaste controllerindeling kwijtraken, maar het heeeft geen effect op je UT voortgang of zo)
About FC 25 Bug rapporten
Rapporteer bugs en kijk wat de EA SPORTS FC™ 25-community op dit forum zegt.Latest Activity: 21 hours ago