Ideas

julienhoef's avatar
julienhoef
New Spectator
6 months ago
Status:
Opgelost

[FC 25] [Opgelost] Pakketje niet kunnen openen

Ik heb een gratis pack gekregen maar als ik hem wil claimen krijg ik een foutmelding voor de rest doet alles het nog.

69 Comments

• Daanpronk09's avatar
    Daanpronk09
    New Spectator
    6 months ago

Ik heb dit probleem ook!

• Platform: PS5
    • PSN/Xbox-gamertag: FaZe_Daan09
    • Naam van het pakket dat je hebt geopend: de UCL pack (degene die je krijgt als je beide sbc hebt voltooid)
    • Naam van het pakket waarin je vast kwam te zitten: goud-pakket zat in dat pakket en dat moet geclaimd worden en dit lukt dus niet: *card.desc.FreePlayersDouble heet het pakket
    • Heb je het pakket via de console of de webapp gekocht?: ik kreeg hem uit een andere pack maar kan hem dus niet openen en wordt uit FUT gegooid
    • Geschatte tijdstempel: 2 uren
  • GoT_Zosas's avatar
    GoT_Zosas
    Rising Newcomer
    6 months ago
    • Platform: PS5
    • PSN/Xbox-gamertag: Zosas 
    • Naam van het pakket dat je hebt geopend: bronze pack 
    • Naam van het pakket waarin je vast kwam te zitten: bronze pack
    • Heb je het pakket via de console of de webapp gekocht? Console 
    • Geschatte tijdstempel: dag 2

• knoone1888's avatar
    knoone1888
    New Spectator
    6 months ago

Platform: ps4                                                                      gamertag: popeye bhoys                                                 naam van geopend pakket,  weet ik niet meer.       Naam of pakket dat vast loopt, bronze pakket zat in een bronze pakket dat ik opened,                     pakket was tussen in mijn rewards volgens mij door een sbc... dus niet gekocht.                                Gister avond dus meer dan 24 uren geleden... best lang 

• Platform: ps5
    • PSN/Xbox-gamertag: maffiakoc37
    • Naam van het pakket dat je hebt geopend: gekregen uit een andere pakket van rivals rewards
    • Naam van het pakket waarin je vast kwam te zitten: *card.desc.Freeplay…
    • Heb je het pakket via de console of de webapp gekocht? Gekregen van rivals rewards
    • Geschatte tijdstempel: dit gebeurde rond een uur of 13:00
  • EA_QueenBee's avatar
    EA_QueenBee
    Icon for Community Manager rankCommunity Manager
    6 months ago

Hoi allemaal,

Als het goed is is het probleem nu opgelost, maar laat me alsjeblieft weten of het nog steeds niet lukt.

Hartstikke bedankt aan iedereen die extra info heeft gedeeld! 💕

• EA_QueenBee's avatar
    EA_QueenBee
    Icon for Community Manager rankCommunity Manager
    6 months ago
    Status changed:
    Wordt onderzocht
    to
    Opgelost

Ik markeer dit als opgelost, maar nogmaals als je problemen hebt, laat het me weten via een reactie hier.

About FC 25 Bug rapporten

Rapporteer bugs en kijk wat de EA SPORTS FC™ 25-community op dit forum zegt.Latest Activity: 12 days ago