Ideas

Timoder86's avatar
Timoder86
New Spectator
28 days ago
Status:
Wordt onderzocht

Seizoen 6 wekelijks spelen voltooid maar geen rewards

Hallo,

Ik heb de wekelijkse doelstellingen voor seizoen 6 voltooid voor de 1e week, maar nu krijg ik niet het FUT-Birthday garantie pakket.
De Rivals wedstrijden heb ik voltooid en de SBC-meester (Deze via de app op de telefoon). Bij het compleet maken zijn wel de SP punten bijgeschreven van de wekelijks spelen missies, maar de wekelijks spelen compleetmaker missie is niet bijgewerkt.

Kunnen jullie dit oplossen zodat ik deze beloning alsnog krijg?

7 Comments

• Timoder86's avatar
    Timoder86
    New Spectator
    6 days ago

Dank je wel voor de update! Goed om te horen dat ze aan het kijken zijn naar een compensatie hiervoor.

• EA_QueenBee's avatar
    EA_QueenBee
    Icon for Community Manager rankCommunity Manager
    6 days ago

Hoi Timoder86,

Als het goed is hebben ze het probleem al opgelost. Ze zijn nog aan het kijken hoe ze getroffen spelers kunnen helpen.

• smocom's avatar
    smocom
    Rising Newcomer
    20 days ago

Hi EA_QueenBee, 

Binnen welke termijn kunnen we een terugkoppeling verwachten? Wil graag m’n doelstellingen halen, maar wanneer dit niet gecompenseerd wordt heeft doorspelen geen nut meer.

Week 2 is trouwens wel uitgekeerd…

alvast bedankt!

• EA_QueenBee's avatar
    EA_QueenBee
    Icon for Community Manager rankCommunity Manager
    27 days ago

Hoi allemaal,

Ik zie dat de team al op de hoogte is en ze zijn aan het onderzoeken. Hopelijk heb ik binnenkort een update voor jullie.

• Mvt3yl's avatar
    Mvt3yl
    Seasoned Newcomer
    28 days ago

Ik heb het ook. Ik heb alle doelstellingen afgemaakt, want ik dacht dat daar de fout lag, maar dat hielp ook niet. Ik wil hier wel compensatie voor.

About FC 25 Bug rapporten

Rapporteer bugs en kijk wat de EA SPORTS FC™ 25-community op dit forum zegt.Latest Activity: 19 hours ago