Ik was klaar met mijn potje champions en toen werd ik uit de game gekickt en telde dat potje niet meer. Nu kan ik de 93 plus playerpick ook niet meer krijgen.
Ideas
Uit champions gekickt
5 Comments
- AxelWierdsma28 days agoNew Spectator
Veel mensen hebben hier last van! Ik zelf ook 3-4 door 2 disconects. Dus haal nooit die pp.
Ik ook, dit moet gefikst worden en ik verwacht compensatie. Vooral omdat je maar 1 kans hebt. Dit is gewoonweg frustrerend en onterecht. De game was al gedaan, ik moest nog 1 keer klikken om terug naar het menu te gaan en toen werd ik eruit gekickt. dit lag puur aan ea en niet aan mijn eigen wifi/internet verbindingen. Ik eis dat ea verantwoordelijkheid neemt voor het feit dat hun servers niet goed werken, want dit vindt ik onacceptabel.
- tiemesports28 days agoNew Spectator
Ik heb hier ook last van gehad gister een potje 9-2 gewonnen en toen ik klaar was eruit gegooid hoop compensatie dat we een win van de objective erbij krijgen en een win erbij in fut champs
- daanandrea27 days agoNew Spectator
Ik heb hier ook last van dit heeft mij 2 wins gekost waardoor ik mindere rewards gekregen en 2 pp misloop uit een doelstelling
- LJAP20089 days agoNew Spectator
Ik begon een potje je champs wordt ik erop eens random uitgegooid
About FC 25 Bug rapporten
Rapporteer bugs en kijk wat de EA SPORTS FC™ 25-community op dit forum zegt.Latest Activity: 2 days ago