Forum Discussion

EA_Neil's avatar
EA_Neil
Icon for EA Staff (Retired) rankEA Staff (Retired)
5 years ago

Re: Ik kan niet inloggen opstaan wars battlefront II

@jesseonekenobi,

Kun je het volgende proberen?

1. Ga naar help.ea.com
2. Meld je af als je al aangemeld staat
3. Druk aanmelden en kies voor de Xbox live optie links onder in plaats van email en wachtwoord van jouw EA account
4. Meld je aan met jouw gamertag gegevens van de Xbox
5. Erna, als hij nog niet verbonden is aan een EA account, zal hij je vragen je aan te melden met jouw EA account om ze te linken

Dit zal niet werken als je al eens eerder jouw Xbox account gelinkt hebt aan een EA account.

- EA_Neil

13 Replies

• Beste EA_Neil,

Ik heb het geprobeerd maar wanneer ik ingelogd ben met mijn gamertag staat er:

Account komt niet in aanmerking

Jouw EA-account of Xbox Live-account komt helaas niet in aanmerking.

- JesseOneKenobi

• EA_Neil's avatar
    EA_Neil
    5 years ago
    Hey @jesseonekenobi,

Als een Xbox account minderarig staat ingesteld is het niet mogelijk deze te linken omdat deze niet online kunnen spelen.

- EA_Neil
  • jesseonekenobi's avatar
    jesseonekenobi
    5 years ago

Beste @EA_Neil

Oh.

- JesseOneKenobi

Ps. Ik heb net geprobeerd te inloggen in de game met mijn Xbox-wachtwoord, maar wanneer ik op login klik zie ik weer dat ik cookies moet accepteren. Wanneer ik dan weg klik zie ik foutcode 4,975, maar wanneer ik het dan weer mijn wachtwoord opnieuw invoer kan ik niet op login klikken

• EA_Neil's avatar
    EA_Neil
    5 years ago
    Hey @jesseonekenobi,

Houd in de gaten dat eenmaal gekoppeld het lastig kan zijn dit te ontkoppelen dus houd in de gaten wat je probeert te koppelen in het geval dat je dit liever niet wilt.

Is dit zowel in het spel zelf als via de help.ea.com website het geval?

- EA_Neil
  • EA_Neil's avatar
    EA_Neil
    5 years ago
    Hey @jesseonekenobi,

Dus hij blijft die error geven ook met het andere account die wel volwassen is (als in, kan online spelen zonder volwassen restricties) en nog niet aan een EA account gekoppeld is?

- EA_Neil
  • EA_Neil's avatar
    EA_Neil
    5 years ago
    Hey @jesseonekenobi,

Zover ik kan vinden komt die code alleen te voorschijn als het account minderjarig is waar je onder probeert te spelen.

- EA_Neil
  • EA_Neil's avatar
    EA_Neil
    5 years ago
    @jesseonekenobi,

Je zult inderdaad Xbox Live nodig hebben om online games zoals SW Battlefront II te kunnen spelen op de Xbox. Gratis games zoals Apex Legends bijvoorbeeld zijn sinds April dit jaar gratis en hebben geen Xbox Live meer nodig. Bepaalde vormen van de Xbox Game Pass zijn inclusief een Xbox Live subscriptie.

- EA_Neil

About Star Wars Spel Discussie

Praat met de community over de STAR WARS™-games van EA.255 PostsLatest Activity: 3 months ago