Forum Discussion

Re: Sims kunnen geen boeken meer schrijven

@RealSimmor0 Hee, ik heb het bij alle sims die ik heb gemaakt. Ik was deze stappen al eerder doorgelopen en dat hielp niet. Ik heb het nu nog een keer gedaan, maar ik heb geen map 'DownloadCache' in Origen cliënt staan. Het probleem is er nog steeds!

1 Reply

• Als de map niet bestaat, dan kan je die ook niet verwijderen. Ook lijkt mij dezen niet zo belangrijk te zijn, @JoLexo. Anders zou de "Origin" map kunnen hernoemen.

Er mag geen aangepaste inhoud (modificaties) gebruiken.
    Is De Sims al bijgewerkt naar de laatste versie?
    Je dient De Sims 4 schoon te starten. Daarna een nieuwe huishouden, of alleen een familieloze Sim aan te maken. Opslaan van het spel onder een nieuwe naam.

Heb je oplossingen geprobeerd, zoals die worden vermeld in?:
    https://help.ea.com/nl-nl/help/the-sims/the-sims-4/how-to-reset-stuck-and-unresponsive-sims-in-the-sims-4

Met de Sim die dit probleem heeft gaan reizen.
    De Sim die dit probleem heeft eerst laten verhuizen en dan weer terug verhuizen naad hetzelfde huis.

Reservekopie maken van je spelvoortgang op een USB opslagmedium, geheugenkaart of branden op een DVD-RW. Verwijder het gekozen opslagmedium en bewaard deze op een veilige plaats.
    De Sims 4 volledig verwijderen van je computer.
    Alleen het basisspel van De Sims 4 opnieuw downloaden en installeren.
    Test of je probleem nog steeds bestaat. Indien dat niet is, elke uitbreiding / aanvulling steeds apart downloaden en installeren. Dan ook weer testen.
    Beter is om steeds een nieuwe Sim of huishouden te gebruiken en opslaan onder een nieuwe naam. Dan ook weer een reservekopie maken, kan geen kwaad.
    Steeds "De Sims 4" map in je "Documenten\Electronic Arts" hernoemen is ook een mogelijkheid.

Bij welke uitbreiding / aanvulling merk je dat je probleem weer terug komt?

Groetjes.

About De Sims 4 Technische problemen & bugs

Krijg hulp bij technische problemen, uploads en downloads voor EA App, Steam, Epic, PC, Mac, Origin, PlayStation en Xbox.2,915 PostsLatest Activity: 7 days ago