Forum Discussion

Re: Help mijn sims4 start niet meer op!!!

Dan gebruik je geen PC, @ellajoan2009! Ook dat dit een ander probleem is, dan dit al ouder genoemde onderwerp en zou geplaatst worden in een nieuwe onderwerp.

Het probleem heeft vaak te maken met ongeldige spelgegevens, de gebruikte software als het ontbreken van de juiste rechten en niet bereikbare locaties.
Zorg dat je start met de basisstappen.
Het helemaal en handmatig opnieuw installeren van de Origin cliënt kan een helpen. Net als beide talen wijzigen en daarna probeer je De Sims 4 te starten in het Engels.

Als je "gedwongen" voelt geen zin hebt het te zoeken op Engels deel en kan je dat dan noemen?

Groetjes.

1 Reply

• Trismagistos's avatar
    Trismagistos
    Hero
    3 years ago

Misschien is het handig om de informatie in deze link even te lezen @RealSimmor0!

Dan kom je er vanzelf achter dat een Mac weldegelijk een pc is. PC staat voor Personal Computer en dus alle systemen voor thuisgebruik kunnen worden aangeduid als pc.

Apple behoorde zelfs tot een van de eerste fabrikanten van pc-systemen en was de eerste die een grafische interface creëerden met de introductie van de muis; een aanwijsapparaat dat direct in contact stond met het beeldscherm.

Het helemaal en handmatig opnieuw installeren van de Origin cliënt kan een helpen. Net als beide talen wijzigen en daarna probeer je De Sims 4 te starten in het Engels.

Het is trouwens nergens voor nodig om de Taalversie van De Sims 4 te wijzigen naar het Engels en daarna weer terug te zetten naar het Nederlands.

Gelukkig hebben de meeste systemen ingebouwde vertaalopties en ook die kan je vrij eenvoudig gebruiken in de Engelstalige link die ik heb aangegeven. Als spelers desondanks nog hulp nodig mochten hebben dan heb ik ook daarbij de nodige hulp aangeboden. Er is dus nergens sprake van "gedwongen".

Veel plezier met spelen. 😉

About De Sims 4 Technische problemen & bugs

Krijg hulp bij technische problemen, uploads en downloads voor EA App, Steam, Epic, PC, Mac, Origin, PlayStation en Xbox.2,915 PostsLatest Activity: 11 days ago