Forum Discussion

EA_QueenBee's avatar
EA_QueenBee
Icon for Community Manager rankCommunity Manager
10 months ago

Re: Ea fc 25 ultimate team foutmelding

Hoi @Snnltr,

Dus dit is een probleem sinds gisteravond? Heb je voordat je hier last van had een hoop potjes snel achter elkaar verlaten?

5 Replies

• Snnltr's avatar
    Snnltr
    10 months ago

Ja dat klopt, ik heb een vriend geholpen met zijn packs.

• EA_QueenBee's avatar
    EA_QueenBee
    Icon for Community Manager rankCommunity Manager
    10 months ago

@Snnltr,

Dan denk ik dat je een soft-ban hebt gekregen, want dat veroorzaakt precies wat je last van hebt. Normaal duren die maar 24 uur, maar ik zou gewoon UT even negeren zodat die goed verloopt.

• monckyface's avatar
    monckyface
    9 months ago

Beste,

ik heb een probleem met mijn ultimate team elke keer wanneer ik op men account probeer in te loggen word ik er meteen uitgezet door playstation zelf ze zeggen dat ik moet controleren op een update maar heb geen updates staan en als ik dit probeer op mijn ander account heb ik geen problemen aan wat kan dit liggen?

• Anthony-Weggers's avatar
    Anthony-Weggers
    Seasoned Newcomer
    5 months ago

Kan mijn pakketten niet openen, al vanaf gisteren ochtend niet.. fix dit ea..  waardeloos weer dit altijd wel iets.. eerst al geen rival rewards gekregen 31 october en nooit iets over gehoord of alsnog gekregen. En nu weer dit.. EA is **bleep**.

About FC 25 Technische problemen

Heb je problemen met FC 25? Meld hier aan voor hulp bij connectiviteit, prestatieproblemen, crashes en meer.702 PostsLatest Activity: 12 hours ago