Forum Discussion

ware-anjer's avatar
ware-anjer
Rising Newcomer
2 months ago

Opstarten fc25

Op een bepaald moment krijg ik een zwart scherm met enkel playstation store symbool

10 Replies

• EA_QueenBee's avatar
    EA_QueenBee
    Icon for Community Manager rankCommunity Manager
    2 months ago

Hoi ware-anjer​,

Krijg je ook een foutmelding als dit gebeurt? En gebeurt het willikeurig, of als je een bepaalde optie kiest/menu in gaat?

• IsO_8540's avatar
    IsO_8540
    Seasoned Newcomer
    2 months ago

Zelfde probleem hier, al 2e keer in 1 week. Alles geprobeerd: systeemupdate PS4, game zelf is up to date, spel al geherinstalleerd, PS4 heropgestart, niks werkt. Geen foutmelding, enkel vastlopen op hetzelfde scherm waarop velen lijken vast te zitten

• qx74aia1ggjs's avatar
    qx74aia1ggjs
    Newcomer
    2 months ago

Heb net hetzelfde, heel irritant. Ook opnieuw geïnstalleerd maar niks helpt.

• tommeke28's avatar
    tommeke28
    Rising Newcomer
    1 month ago

Hier net hetzelfde probleem. Heb al alles geprobeerd. Hoe kan dit opgelost worden??

• Hier hetzelfde probleem. Als ik niet met servers wil verbinden lukt het wel. Maar dan is niets up to date. Ook al met playstation zelf gebeld, maar volgend hun ligt het bij ea

• JENSHELSEN's avatar
    JENSHELSEN
    Seasoned Newcomer
    1 month ago

Ik heb het ook zo geprobeerd nadat de chat niets opleverde buiten een mail met stappen die ik al gedaan had🥳 nu heb ik wedstrijd in carriere gespeel en dan verbonden in mijn carriere en dit werkte wel, morge test ik de rest of het nu op andere manier ook terug werkt

• blaflip37's avatar
    blaflip37
    Rising Newcomer
    1 month ago

Inderdaad.als je offline gaat en dus niet connect met ea servers. Kom je in het menu waarna je op R3 drukt om connectie te maken met de servers. Echt hoor. de ea helpdesk heb je niks aan.

• IsO_8540's avatar
    IsO_8540
    Seasoned Newcomer
    1 month ago

Ik heb een fix gevonden: bij het opstarten van fc 25 op PS4, tijdens de loadscreens heel snel afwisselend op O en X drukken. En dat blijven doen tot je het menu ziet waarin je de spelmodus (zoals Ultimate team) kan selecteren. Hoop dat het bij jullie ook werkt! 

Featured Places

Node avatar for FC 25 Technische problemen

FC 25 Technische problemen

Heb je problemen met FC 25? Meld hier aan voor hulp bij connectiviteit, prestatieproblemen, crashes en meer.Latest Activity: 3 days ago
734 Posts