Forum Discussion

j2k33's avatar
3 years ago
Solved

“Please reset your password”

Ik speel dus pas op de ps5 en ik wil dus apex legends gaan spelen alleen ik krijg hele tijd de pop up “please reset your password” daarna contact gehad met ea en zeiden dat er meerdere psn id’s gekoppeld waren en ik weet die dus niet meer en hun kunnen die dan blijkbaar niet terugzien in het systeem ofzo dus hoe moet ik nu mn oude id’s weten? Nu kunnen ze me account niet koppelen en ik kan geen ea games spelen ook al contact gehad met psn maar ook geen hulp

• j2k33's avatar
    j2k33
    3 years ago

Het probleem is inmiddels opgelost. Ik had bij het eerste live gesprek inderdaad het gevoel of diegene mij niet wilde helpen en bij de tweede chat heb ik iemand gekregen die mijn accounts heeft ontkoppeld wat uiteindelijk ook nog niet goed ging omdat ze me naam verkeerd had ingetypt maar ben daar uiteindelijk verder mee gegaan en uiteindelijk heeft ze het goeie account unlinked waardoor ik het goeie account weer gekoppeld heb!

3 Replies

• EA_QueenBee's avatar
    EA_QueenBee
    Icon for Community Manager rankCommunity Manager
    3 years ago
    Hoi @j2k33,

Ik snap het probleem niet helemaal, sorry. Dus je moet steeds je EA wachtwoord wijzigen, ook al verandert dat niks. Je PlayStation account is dus gekoppeld aan een oud of uitgeschakeld EA account. Maar als het goed is kan onze live support gewoon je PlayStation account opzoeken om te vinden waar die aan gekoppeld is. Maar je wordt dus verteld dat dat niet kan?
  • j2k33's avatar
    j2k33
    3 years ago

Het probleem is inmiddels opgelost. Ik had bij het eerste live gesprek inderdaad het gevoel of diegene mij niet wilde helpen en bij de tweede chat heb ik iemand gekregen die mijn accounts heeft ontkoppeld wat uiteindelijk ook nog niet goed ging omdat ze me naam verkeerd had ingetypt maar ben daar uiteindelijk verder mee gegaan en uiteindelijk heeft ze het goeie account unlinked waardoor ik het goeie account weer gekoppeld heb!

• EA_QueenBee's avatar
    EA_QueenBee
    Icon for Community Manager rankCommunity Manager
    3 years ago
    @j2k33,

Oh, geweldig. Fijn om te horen dat het uiteindelijk goed is gekomen! 🙂 Geniet van Apex!

About Apex Legends Technische problemen & bugs

Heb je problemen met Apex Legends? Meld hier aan voor hulp bij connectiviteit, prestatieproblemen, crashes en meer.518 PostsLatest Activity: 2 months ago