Forum Discussion

Saidi1988's avatar
Saidi1988
New Adventurer
4 months ago
Solved

Apex coins niet gekregen.

Hallo,

ik heb vannacht 2x een aankoop gedaan via Apex Legends.

1x voor 11.500 apex coins 

1x voor 500 apex coins

Beide aankopen heb ik in-game niet ontvangen.

De aankopen zijn wel van mijn PayPal rekening afgeschreven.

Ik heb dit probleem nooit eerder gehad.

Graag zo spoedig mogelijk een oplossing.

• Hoi Saidi1988​,

Als je naar de Services scherm van je aankoop gaat (Instellingen>Gebruikers en accounts >Betaling en abonnementen>Diensten voor games en apps>GAME), zie je dan een 1 of een 0 naast Resterend? Als het een 1 is dan is je valuta niet overgezet en moet je contact opnemen met PlayStation voor hulp. Als het 0 zegt, neem dan contact op met ons klantendienst en zij zullen zien hoe ze je je Apex munten kunnen herstellen.

5 Replies

Replies have been turned off for this discussion
  • EA_QueenBee's avatar
    EA_QueenBee
    Icon for Community Manager rankCommunity Manager
    4 months ago

Hoi Saidi1988​,

Soms kan het 24 uur duren voordat je je Apex coins krijgt. Heb je ze ondertussen al gekregen, of mis je ze nog steeds?

• Saidi1988's avatar
    Saidi1988
    New Adventurer
    4 months ago

HalloEA_QueenBee​ 

Het is nu inmiddels bijna 3 dagen verder, maar ik heb nog steeds niks ontvangen. In de 6 jaar dat ik nu Apex Legends speel, is dit nog nooit voorgekomen. Ik heb hier wel €104,98 voor betaald die wel al geïncasseerd is door PayPal. 

• EA_QueenBee's avatar
    EA_QueenBee
    4 months ago

Saidi1988​,

Hmm, als je ze nu nog steeds niet hebt dan is er inderdaad iets mis gegaan. Waar heb je ze gekocht?

• Saidi1988's avatar
    Saidi1988
    New Adventurer
    4 months ago

EA_QueenBee​ 

In-game Apex Store —> Apex Coins —> PayPal —> Aankoop Voltooid en dan wordt het altijd bij mijn apex coins tegoed opgeteld. Alleen dit keer gebeurde dat niet. Ik heb mijn game 3x opnieuw opgestart. Mijn tegoed was nog steeds hetzelfde.

• EA_QueenBee's avatar
    EA_QueenBee
    4 months ago

Hoi Saidi1988​,

Als je naar de Services scherm van je aankoop gaat (Instellingen>Gebruikers en accounts >Betaling en abonnementen>Diensten voor games en apps>GAME), zie je dan een 1 of een 0 naast Resterend? Als het een 1 is dan is je valuta niet overgezet en moet je contact opnemen met PlayStation voor hulp. Als het 0 zegt, neem dan contact op met ons klantendienst en zij zullen zien hoe ze je je Apex munten kunnen herstellen.

Featured Places