Forum Discussion
Hey @EA_Neil
Bedankt voor u reactie op mijn post op answers hq ik heb net contact opgenomen over het opnieuw laten beveiligen van mijn account. Ik heb nog een vraag over hoe het zou moeten als ea heeft gezecht dat ze mijn account niet meer willen onderzoeken? Want de rede zou vast zijn omdat ik te vaak een verzoek had aangevraagd over mij ban tegen te spreken maar ik weet niet zeker. Ik ben bang dat daarom ik geen kans maak om mijn account terug te krijgen. Ik hoop dat u misschien hier op kunt helpen. Al vast bedankt.
Vriendelijke groet,
Rx1_026
Ik ben bang dat ik de reden van een ban niet via hier in kan zien of kan aanpassen omdat bans niet via het forum behandeld worden.
Als ze inderdaad aan geven deze ban niet ongedaan te maken dan ben ik bang dat ik daar niet veel aan zal kunnen doen aan mijn kant om dit voor je aan te passen. Als je al meerdere keren afgewezen bent kan het zijn dat ze inderdaad zonder nieuwe informatie geen nieuw verzoek aan zullen nemen.
Dit is dan ook de reden om alsnog het account te herbeveiligen mocht dit nooit gedaan zijn om te zien of dit helpt een nieuw verzoek in te sturen.
- EA_Neil
- 4 years ago
Kunt u dan misschien uitleggen hoe ik mijn account dan weer kan opnieuw beveiliging want via een email om te vragen als dat kon werdt afgewezen. Al vast bedankt.
Vriendelijke groet,
Rx1_026
- EA_Neil4 years ago
EA Staff (Retired)
@Rx1_026 ,
Dit zal inderdaad niet via de mail kunnen maar kan via de chat omdat de Nederlandse telefoonlijn helaas nog niet terug is. Dit zal dan ook in het Engels zijn om deze reden.Dit is hoe je een chat start:
- Ga naar https://bit.ly/EAChatSupport en selecteer de Engelse of Amerikaanse vlag
- Selecteer chat
Mocht je geen optie hebben tot de chat dankzij de ban meld je dan eerst af en gebruik de link nogmaals. Vul een naam in waar je comfortabel mee bent tezamen met een andere email waar je toegang tot hebt of eentje die niet bestaat en druk nogmaals op contactopties en kies chat. Eenmaal op de chat kun je de email of gebruikersnaam die op het gebande account door geven.
- EA_Neil
About Apex Legends Technische problemen & bugs
Recent Discussions
- 14 days ago
言語パックの不具合
Solved27 days ago- 2 months ago
- 3 months ago