Forum Discussion
@Rx1_026 ,
Dit zal inderdaad niet via de mail kunnen maar kan via de chat omdat de Nederlandse telefoonlijn helaas nog niet terug is. Dit zal dan ook in het Engels zijn om deze reden.
Dit is hoe je een chat start:
- Ga naar https://bit.ly/EAChatSupport en selecteer de Engelse of Amerikaanse vlag
- Selecteer chat
Mocht je geen optie hebben tot de chat dankzij de ban meld je dan eerst af en gebruik de link nogmaals. Vul een naam in waar je comfortabel mee bent tezamen met een andere email waar je toegang tot hebt of eentje die niet bestaat en druk nogmaals op contactopties en kies chat. Eenmaal op de chat kun je de email of gebruikersnaam die op het gebande account door geven.
- EA_Neil
Ik heb geprobeerd maar het blijkt niet te lukken ook als ik uitlog. Wat kan ik dan doen?
Al vast bedankt.
Vreindelijke groet,
Rx1_026
- EA_Neil4 years ago
EA Staff (Retired)
Hey @Rx1_026,
Kun je een ander email proberen of eentje die niet bestaat (bijvoorbeeld gsgagega(at)gma(dot)co) waar hij vraagt naar naam en email? Als je hetzelfde email van jouw gebande account invult zal hij waarschijnlijk proberen jouw naar het versturen van een email te leiden.
- EA_Neil- 4 years ago
Ik probeer nu op de link te klikken maar nu doet die het niet meer en ik weet echt niet waar ik die random naam en email zou moeten invullen. Al vast bedankt.
Vriendelijke groet,
Rx1_026
About Apex Legends Technische problemen & bugs
Recent Discussions
- 14 days ago
言語パックの不具合
Solved27 days ago- 2 months ago
- 3 months ago