Forum Discussion

Rx1_026's avatar
4 years ago

Apex account onterecht pernament verbannen

Hallo,

Ik ben een tijd geleden pernament verbannen voor hacken en ik vond dat toen heel erg vreemd omdat ik nog nooit in mijn hele leven hebt gehacked in een game en heb toen EA een email gestuurd omdat ik het onterecht vindt dat ik ben pernament verbannen voor hacken terwijl ik niet eens heb gehacked alleen EA dacht gewoon dat ik heb gehacked en ben nog steedts pernament verbannen ik weet niet wat ik moet doen om mijn account terug te kunnen krijgen met het feit dat EA steedts denkt dat ik heb gehacked terwijl dat niet is. En ik zou niet weten wie er dan zou moeten hebben gehacked op mijn account. Kan ik nog hier mee geholpen worden anders ben ik al mijn cosmetics kwijt en ik vind dit er jammer als dit zou gebeuren.

Vriendelijke groet,

Rx1_026

14 Replies

• EA_Neil's avatar
    EA_Neil
    Icon for EA Staff (Retired) rankEA Staff (Retired)
    4 years ago

@Rx1_026 ,

Kun je voor mij uit loggen mocht je aangemeld staan en dan op het volgende voor mij klikken?

1. Selecteer in de rechter bovenhoek de taal en zet deze op United States (Amerika)

2. Selecteer Contact Us

3. Selecteer Origin als product 

4. PC > manage my account > Hacked Account

5. Selecteer 'select contact option'

6. Vul een naam waar je comfortabel mee bent tezamen met een ander email adres dan op het gebande account staat

7. Selecteer chat als optie op het volgende scherm

Eenmaal op de chat geef het email van het gebande account door en vertel ze over de situatie en hoe het gebeurt is.

- EA_Neil

• @EA_Neil 

Ik ben op het punt dat ik me email en naam moet invoeren maar als ik dat ik dat doe dan zegt die dat de page ge time out is. Wat nu?

Vriendelijke groet,

Rx1_026

• EA_Neil's avatar
    EA_Neil
    Icon for EA Staff (Retired) rankEA Staff (Retired)
    4 years ago
    @Rx1_026,

Ik kan je eigenlijk alleen aan raden het opnieuw te proberen of via een andere browser/incognito tab in jouw browser mocht dit blijven gebeuren.

- EA_Neil
  • Hey @EA_Neil,

I ben eigenlijk kunnen beginnen met het opnieuw beveiliging van mijn account en het is gelukt.

Vriendelijke groet,

Rx1_026

About Apex Legends Technische problemen & bugs

Heb je problemen met Apex Legends? Meld hier aan voor hulp bij connectiviteit, prestatieproblemen, crashes en meer.499 PostsLatest Activity: 14 days ago