Forum Discussion

jjaccoo's avatar
8 months ago
Solved

Apex coins gekocht maar niks gekregen

Blijkbaar is er een probleem met apex coins aankopen. Ik heb 2x 1k coins gekocht maar niks gekregen. Heb ik een verzoek ingediend en dat was heel confusing hoe dat precies moest. Maar denk dat het toch gelukt is. Maja nu staat er waiting for player. Geen idee wat ze daar mee bedoelen en heb nog steeds geen antwoord gekregen op mijn verzoek. Nu zie ik hier dat meerdere mensen er last van hebben dus mijn vraag is hoe hebben jullie je aankoop gedaan via steam of buiten steam. Misschien ligt het probleem bij steam? 

3 Replies

• Ik heb hetzelfde probleem. Bij mij staat er ook wachten op speler. Daarbij kan je met niemand praten. Alleen opnieuw een verzoek sturen of iets dergelijks. Heb 2x coins gekocht en dat is inmiddels al een paar dagen geleden en nog steeds niks ontvangen. Ben er bang voor dat we ons geld gewoon kwijt zijn. 

• thatminer1's avatar
    thatminer1
    7 months ago

hierop, ik heb al 3 keer gevraagd om het te krijgen met bewijs, al het bewijs dat ze nodig zouden hebben en elke keer is er niks gezegd en dan neergezet als opgelost.

About Apex Legends Technische problemen & bugs

Heb je problemen met Apex Legends? Meld hier aan voor hulp bij connectiviteit, prestatieproblemen, crashes en meer.499 PostsLatest Activity: 8 days ago