Forum Discussion

J10DJQ02OXJNXN2's avatar
5 months ago

Apex coins missing

ik heb apex coins gekocht en verzilverd en niks gehad. Ik ben nu 24 uur aan het wachten. Ik wou met een adviseur spreken maar kan niks vinden over adviseurs aleen maar berichten erover dat je hun moet contacten maar niet word uitgelegt/gelinkt hoe ik heb gebeld met nederlands, belgisch,en Englels overal word gezegt dat er een ander nummer is en dat ik naar ea.com moet gaan maar vind daar ook niks. Kunnen jullie dit fixen en mag ik mijn apex coins

5 Replies

• Het is al weer de volgende dag en ik heb nog steeds me apex coins niet en op die website heb ik ook al duizend keer gekeken en ik vind niks met adviseur aleen maar over text maat die text kan mij ook niet helpen. alsjeblieft mag ik mijn 1k apex coins

• J10DJQ02OXJNXN2's avatar
    J10DJQ02OXJNXN2
    5 months ago

Hallo,

3 dagen geleden heb ik 10 euro uitgegeven aan apex coins maar ik heb nog steeds niks ontvangen- 

Ik heb een betaalbewijs van mijn betaling.

Kan er contact met mij opgezocht worden wat ik moet doen? 

Ik ben hier al drie dagen mee bezig en wil nu wel graag antwoord.

Bedankt alvast 

• Dit probleem heb ik momenteel ook. Adviseurs? welke adviseurs. EA ziet ze vliegen ofzo. Want er is niemand die contact op neemt. Je krijgt alleen een vaag mailtje.

About Apex Legends Technische problemen & bugs

Heb je problemen met Apex Legends? Meld hier aan voor hulp bij connectiviteit, prestatieproblemen, crashes en meer.499 PostsLatest Activity: 8 days ago