Forum Discussion

drpuff2's avatar
5 years ago

Apex legends: al mijn content verdwenen

Hallo ik stuur jullie nu een verzoek via answers HQ want ik probeer jullie ruim 2,5 maand te bereiken via “neem contact met ons op”, maar ze zeggen dat het probleem is opgelost maar de status van het probleem is nog steeds niet veranderd. 

Het probleem betreft: nadat ik het spel opstartte en in de lobby geplaatst werd was ik opeens al mijn content kwijt waaronder: legends, skins, legendtokens, premium battlepass items, apexcoins, heirlooms, etc. Maar het vreemde is dat ik de legends nu niet heb maar er wel kills staan op die legends en ben nog steeds hetzelfde level als voor het probleem maar heb geen legendtokens of mijn gekochte apexcoins zie foto’s voor bewijs. Ik vind gewoon erg jammer dat ik haast aan de duizend euro aan cosmetica heb besteed en tot nu toe nog steeds niet ben geholpen met mijn probleem ik wil gewoon weer mijn favoriete game spelen met mijn eigen content waar ik hard voor gewerkt heb. Ik heb nog niet eens de nieuwe legend seer uit kunnen proberen want ik had mijn legendtokens niet meer. Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen met dit probleem en binnenkort weer met mijn eigen content te kunnen slayen in the outlands 

Groetjes,

Mark

3 Replies

• EA_Neil's avatar
    EA_Neil
    Icon for EA Staff (Retired) rankEA Staff (Retired)
    5 years ago

Hey @drpuff2 ,

Sorry om te horen dat je tegen dit probleem aan bent gelopen. Het is natuurlijk verschrikkelijk alles waar je zo hard voor gespeeld hebt kwijt te raken.

Helaas is dit niet iets wat ik verder voor je in zal kunnen kijken via het forum, wij hanteren niet direct account progressie, maar ik wil je wel graag de volgende vragen stellen om te zien of we er misschien achter kunnen komen wat er mogelijk gebeurt is:

1. Ik zie dat het account waar je hier mee post niet het account is waar je ook onder speelt. Heb je toevallig op ten duur ooit jouw Playstation account ontkoppeld en/of ergens andere her-koppelt omdat je geen toegang meer had tot dat EA account of het wilde wisselen?

2. Speel je nog steeds en/of altijd op de Playstation of ben je verandert tussen platformen zoals van PC, Xbox naar Playstation of andersom?

- EA_Neil

• dank voor uw reactie.

Beste EA_Neil ik begrijp uw vraag niet helemaal. Maar als u de naam van mijn PlayStation account wilt hebben 

is dat: ghostgamer-05  Niet drpuff2 dat is enkel de naam van mijn ea account. En ik speel nog steeds volledig op PlayStation, en heb ook nooit een wissel gemaakt omdat ik geen toegang meer had tot mijn EA account. als dit niet de des betreffende antwoorden zijn die u nodig heeft om mij verder te helpen met mijn probleem zou u dan nog een berichtje willen sturen.

groetjes Mark.

• EA_Leeuw's avatar
    EA_Leeuw
    Icon for Community Manager rankCommunity Manager
    5 years ago

Hey @drpuff2,

Dankjewel dat je hierover contact zoekt op het forum.

Het lijkt mijn inderdaad erg vervelend als je je voortgang kwijt bent geraakt in Apex Legends. Sorry om te horen dat dit is gebeurd.

Natuurlijk is het niet zo dat Apex Legends voortgang zomaar ineens verdwijnt. Zodra je accounts goed gekoppeld zijn, blijft deze voortgang opgeslagen, zolang je op het zelfde apparaat (dus een PlayStation in dit geval) inlogt met dezelfde accounts.

Het is wel zo dat als je bijvoorbeeld je PSN ID lost koppeld van je EA account en deze dan vervolgs aan een ander EA account koppeld, helaas de voortgang niet wordt overgenomen. Aangezien deze voortgang zit gekoppeld aan je connectie van je PSN ID + EA account.

Is het misschien gebeurd dat je, misschien per-ongeluk(?), je PSN ID van je originele EA account hebt ontkoppeld?

*Helaas is het niet mogelijk om via het forum specifieke account gerelateerde informatie te bespreken of te posten, daarvoor adviseer ik je om eventueel contact op te nemen met de NL Klantenservice (chat bijvoorbeeld) via help.ea.com/nl.

- EA_Leeuw

About Apex Legends Technische problemen & bugs

Heb je problemen met Apex Legends? Meld hier aan voor hulp bij connectiviteit, prestatieproblemen, crashes en meer.518 PostsLatest Activity: 2 months ago