Apex legends: al mijn content verdwenen
Hallo ik stuur jullie nu een verzoek via answers HQ want ik probeer jullie ruim 2,5 maand te bereiken via “neem contact met ons op”, maar ze zeggen dat het probleem is opgelost maar de status van het probleem is nog steeds niet veranderd.
Het probleem betreft: nadat ik het spel opstartte en in de lobby geplaatst werd was ik opeens al mijn content kwijt waaronder: legends, skins, legendtokens, premium battlepass items, apexcoins, heirlooms, etc. Maar het vreemde is dat ik de legends nu niet heb maar er wel kills staan op die legends en ben nog steeds hetzelfde level als voor het probleem maar heb geen legendtokens of mijn gekochte apexcoins zie foto’s voor bewijs. Ik vind gewoon erg jammer dat ik haast aan de duizend euro aan cosmetica heb besteed en tot nu toe nog steeds niet ben geholpen met mijn probleem ik wil gewoon weer mijn favoriete game spelen met mijn eigen content waar ik hard voor gewerkt heb. Ik heb nog niet eens de nieuwe legend seer uit kunnen proberen want ik had mijn legendtokens niet meer. Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen met dit probleem en binnenkort weer met mijn eigen content te kunnen slayen in the outlands
Groetjes,
Mark