6 years ago
apex legends crash
@EA_Jason Ik ben een van de vele spelers die randomly crashed zonder foutmelding tijdens het spelen. Het spel hangt voor een seconde vast en sluit af naar de desktop. Ik heb alles geprobeerd wat op...
We zijn op de hoogte van enkele problemen zoals dat spelers op een AMD FX6xxx processor of spelers met een NVIDIA videokaart met drivers boven 417.71 (niet te vergeten de phenom cpu die niet werkt met Apex) dit soort problemen kunnen hebben.
Aan de hand van jouw DxDiag kan ik zien dat je deze processor en videokaart niet hebt, dus we moeten even onderzoeken wat er exact aan de hand is.
We zijn bezig om dit te onderzoeken aan onze kant en wachten intern nog even op meer informatie/bevestiging over welke informatie wij nodig hebben en wat wij kunnen doen.
Het is niet dat wij zeggen dat het aan jullie kant ligt, we willen alleen alle troubleshooting doen om er zo zeker van te zijn dat het niet zo is zodat we een beter onderzoek aan onze kant kunnen doen 🙂
Als u meer informatie van mij nodig heeft hoor ik dat graag.
@xLevitasx Zal ik zeker doen!
@stefxnstoy Heb je voor mij ook jouw DxDiag?
Ik heb jouw bericht al gevonden en hem samengevoegd met dit topic.
Het enige dat ik zie is dat jullie beide een nvidia/intel combo hebben, crasht Apex ook naar de desktop?
ja hij crashed naar de desktop en ik heb een amd/intel, geen nvidia