Forum Discussion
EA_QueenBee
Community Manager
2 years ago2 years ago
Mijn oorspronkelijke hoofdaccount was PlayStation, maar om de een of andere reden is het nu Switch.
- EA_QueenBee2 years ago
Community Manager
- 2 years ago
Toen ik over dit probleem contact opnam met EAplayhelp zei de adviseur dat de verbinding met PlayStation na 26 oktober tot stand was gekomen, wat eigenlijk niet het geval is. Ik begon APEX te gebruiken vanaf S12 en het werkte tot nu toe zonder problemen. Eigenlijk heb ik mijn Steam-account na 26 oktober gekoppeld om naar ㍶ te migreren, maar om de een of andere reden werd mijn Switch-account gemigreerd naar mijn Steam-account. Accountniveau op Switch is niveau 6, maar op PlayStation is het meer dan 500. Waarom?
Houd er rekening mee dat er enkele fouten kunnen voorkomen, aangezien dit door Google in het Japans is vertaald.- EA_QueenBee2 years ago
Community Manager
@pptamaimon2,
Heb je het account misschien een keer ontkoppelt en dan weer teruggekoppeld na 26 oktober?
Of wat het ook misschien kan zijn is dat je twee PlayStation account hebt, en dat je main level 500 account aan een ander EA account gekoppeld is. Als je hier aanmeldt met je EA account details, zie je dan de juiste PlayStation account gekoppeld?
https://myaccount.ea.com/cp-ui/connectaccounts/index
About Apex Legends Technische problemen & bugs
Heb je problemen met Apex Legends? Meld hier aan voor hulp bij connectiviteit, prestatieproblemen, crashes en meer.518 PostsLatest Activity: 2 months ago
Recent Discussions
- 2 months ago
- 2 months ago
- 2 months ago
- 2 months ago
- 3 months ago