Forum Discussion
EA_QueenBee
Community Manager
2 years ago@pptamaimon2,
Heb je het account misschien een keer ontkoppelt en dan weer teruggekoppeld na 26 oktober?
Of wat het ook misschien kan zijn is dat je twee PlayStation account hebt, en dat je main level 500 account aan een ander EA account gekoppeld is. Als je hier aanmeldt met je EA account details, zie je dan de juiste PlayStation account gekoppeld?
https://myaccount.ea.com/cp-ui/connectaccounts/index
Heb je het account misschien een keer ontkoppelt en dan weer teruggekoppeld na 26 oktober?
Of wat het ook misschien kan zijn is dat je twee PlayStation account hebt, en dat je main level 500 account aan een ander EA account gekoppeld is. Als je hier aanmeldt met je EA account details, zie je dan de juiste PlayStation account gekoppeld?
https://myaccount.ea.com/cp-ui/connectaccounts/index
2 years ago
Ik kan me niet herinneren dat ik de PlayStation-link opnieuw heb aangesloten. Bovendien heb ik maar één EA-account en zijn alle drie de platforms aan hetzelfde EA-account gekoppeld.
- EA_QueenBee2 years ago
Community Manager
@pptamaimon2,
Als volgens ons systeem je account na 26 oktober gekoppeld is, dan zal het dat account niet meetellen. En als voor de rest de juiste accounts gekoppeld zijn en er geen mogelijkheid is dat je een ander EA account hebt, dan is er verder niks echt dat ik kan aanraden. Dat je wel dat je het meldt; ik zal het wel in de gaten houden met met de team delen, en hopelijk kunnen we er achter komen als er iets mis gaat aan onze kant.- 2 years ago
Er staat dat ik het moet melden, maar waar moet ik het melden? EAplayhelp vroeg me om het op deze site te melden, dus schreef ik het hier...
Ik hou van Apex, dus het spijt me heel erg voor dit incident.
About Apex Legends Technische problemen & bugs
Heb je problemen met Apex Legends? Meld hier aan voor hulp bij connectiviteit, prestatieproblemen, crashes en meer.518 PostsLatest Activity: 2 months ago
Recent Discussions
- 2 months ago
- 2 months ago
- 2 months ago
- 2 months ago
- 3 months ago