Forum Discussion

Calibrationn's avatar
2 years ago

(Apex Legends) Cross progression DELETED my main account

So yesterday I got my cross progression. But unfortunately it took my PC account as my main account. This means I lost all my Pred badges, kills, stats etc. My PSN account (Calibrationn) was my MAIN account. Can anyone help me get my stuff back? 

2 Replies

• EA_QueenBee's avatar
    EA_QueenBee
    Icon for Community Manager rankCommunity Manager
    2 years ago
    Hoi @Calibrationn,

Welkom op de Nederlandse forums! Als dit is gebeurd dan is het omdat je een hogere level was op je PC, dus dat is je main account geworden.

Sommige badges uit de eerdere seizoenen van Apex Legends die eerder zijn verdiend op een niet-primair account (een account dat niet het hoogste niveau had ten tijde van Cross Progression) zijn mogelijk niet samengevoegd in het nieuwe account dat Cross Progression ondersteunt.

Als deze badges opnieuw kunnen worden verdiend via toekomstige gameplay, is dat de enige manier om deze badges opnieuw te verkrijgen.

Voor badges die vanwege hun aard niet opnieuw kunnen worden verkregen - b.v. een badge die wordt toegekend voor het voltooien van de Battle Pass van een vorig seizoen of het bereiken van een bepaalde rang in een oud seizoen. Respawn blijft onderzoeken of deze badges in de toekomst kunnen worden teruggegeven aan de getroffen gebruikers.
  • Hoi @EA_QueenBee,

Bedankt voor je snelle reactie.

Heeft dit te maken met het prestigesysteem? Want mijn PSN account was natuurlijk veel hoger level dan mijn PC account. Alleen vanwege de prestiges lijkt het alsof mijn PC account hoger level is. Er is ook niet van tevoren gezegd dat het main account hoger prestige level moest zijn. 

Nu betekend het dus (voor nu) dat al mijn stats, kills en achievements die veel tijd hebben gekost zomaar weg zijn. Dit vind ik een vrij kwalijke zaak.

Wel ben ik je dankbaar nogmaals voor het communiceren en de transparantie.

Met vriendelijke groet, 

Calvin.

About Apex Legends Technische problemen & bugs

Heb je problemen met Apex Legends? Meld hier aan voor hulp bij connectiviteit, prestatieproblemen, crashes en meer.518 PostsLatest Activity: 2 months ago