Forum Discussion
EA_Neil
EA Staff (Retired)
4 years agoHey @lindetwiNL_,
Sorry om te horen dat je tegen dit probleem bent aangelopen en dat dit blijft gebeuren. Ik heb even rondgevraagd maar heb mogelijk niet meer informatie dan je al gevonden hebt op het Engelse forum.
Wat je nog kunt proberen, mocht je dit nog niet geprobeerd hebben, is zien of je wel een club kunt joinen als je dit via de Origin versie van Apex probeert in plaats van de versie op Steam.
De meeste club problemen die we zien hebben vaak te maken met het wisselen tussen verschillende platformen of het hebben van verschillende platform accounts op hetzelfde EA account dus mogelijk gaat hier iets fout.
Alhoewel ik snap dat het frustrerend is wil ik je wel vragen hier op het forum aan jouw taal gebruik te denken.
- EA_Neil
- 4 years ago@EA_Neil dus ik moet de game een tweede keer instaleren maar dan via origin en dan kijken of het werkt?
- EA_Neil4 years ago
EA Staff (Retired)
Hey @lindetwiNL_,
Het is geen ideaal antwoord, dat snap ik, maar kan mogelijk de oplossing zijn als je voorheen op Origin speelde en over bent gegaan naar Steam sinds.
Je hebt niet toevallig ooit een Xbox/Ps4/Steam koppeling van jouw account afgehaald en op dit EA account gezet?
- EA_Neil- 4 years ago@EA_Neil ik heb nu de game via origin en steam. het probleem is er nog steeds ook via origin. ik weet vrijwel zeker dat ik steam pas sinds kort voor de eerste keer heb gelinkt, omdat ik voorheen niet eens wist dat het gespeelt kon worden via steam en ps4 en xbox heb ik niet. ik kan nu wel een club aanmaken dus ik weet nu eindelijk hoe het menu eruit moet zien dus ik weet nu zeker dat er wat mis is met mijn game. ik heb steam ook laten checken op fouten, maar er waren geen download problemen gevonden. ik heb nu absoluut geen idee wat ik nog kan doen.