Forum Discussion

WOLPHBYTE's avatar
3 years ago

Bloodhound Prestige Skin Reset for 2nd time

Hey,

Vorig jaar rond deze tijd kocht ik de Bloodhound Prestige skin toen die uitkwam. Ik grindde tot 70k van de 100k damage en toen werd ik geraakt met de beruchte schade reset bug, net als vele andere spelers.

Nadat ik Bloodhound een tijdje niet had gespeeld, vond ik dat ik weer iets nodig had om voor te grinden en besloot ik opnieuw te beginnen, de tier 2 skin vrij te spelen en daarna tot ongeveer 50-60k van de vereiste 100k te gaan. Tevreden met de vooruitgang die ik had geboekt, ging ik gisteravond in de rij staan voor een spelletje Control en vanuit mijn ooghoek zie ik de skin tracker het volgende zeggen:

Dus eigenlijk heb ik een flinke bak geld neergeteld voor een stuk digitale content dat ik een jaar later nog steeds niet normaal kan gebruiken, waardoor dit de derde run is waarin ik 100k damage moet halen.
Het wordt zwaar, zwaar irritant op dit punt en ik wil dit opgelost of terugbetaald hebben. Hieronder meer screenshots van de buggy situatie.

3 Replies

• Klopt, en daar ben ik van op de hoogte zoals ik in mijn oorspronkelijke bericht al heb gezegd. Die tweet is van februari 2022; dat heb ik vorig jaar allemaal al meegemaakt met deze skin (ook zoals ik in mijn oorspronkelijke bericht gezegd heb), maar het gebeurt dus nu nog steeds. Kun je een oplossing bieden of moet ik ergens anders zijn?

• EA_Leeuw's avatar
    EA_Leeuw
    Icon for Community Manager rankCommunity Manager
    3 years ago
    Hey @WOLPHBYTE,

Aangezien de teams er van op de hoogte zijn, is helaas het enigste wat ik je kan aanraden om af te wachten tot dat de teams met een oplossing komen.

About Apex Legends Technische problemen & bugs

Heb je problemen met Apex Legends? Meld hier aan voor hulp bij connectiviteit, prestatieproblemen, crashes en meer.518 PostsLatest Activity: 2 months ago