Forum Discussion

OftenDown's avatar
3 years ago
Solved

Bonk geluid

bij snel achter elkaar schieten met p2020 hoor ik een bonkend geluid..(headset nacon)...klopt dit??

• EA_Leeuw's avatar
    EA_Leeuw
    3 years ago
    @OftenDown, nee ik snap het, moeilijk te negeren inderdaad. Thanks voor de info! Hebben we veel aan namelijk! Ga het doorgeven aan de Apex Legends teams, hopelijk kunnen ze er wat mee. 🙂

9 Replies

• Speel het spel eens met standaard bekabelde luidsprekers, @OftenDown.
    Als dat wel werkt zit het probleem ergens bij de gebruikte apparaten.
    De instellingen nagaan, software bijwerken, contact opnemen met de fabrikant voor een oplossing.
    Zorg dat de basisstappen ziin gedaan.

Groetjes.
  • OftenDown's avatar
    OftenDown
    3 years ago

Bekabeling? Via tv het zelfde... Via mijn Denon Rdc-m38 met Jamo s426 en actieve JBL 250 watt subwoofer... Het zelfde resultaat. Maar update?? Gedaan, reinstall... Gedaan. Is ook geen groot probleem, maar vervelend is het wel..

• EA_Leeuw's avatar
    EA_Leeuw
    Icon for Community Manager rankCommunity Manager
    3 years ago
    Hey @OftenDown,

Hoor je dit geluid toevallig ook soms over heel de map, zelfs als je het wapen niet gebruikt?
  • EA_Leeuw's avatar
    EA_Leeuw
    3 years ago

@OftenDown, heel apart inderdaad. Het gekke is, is dat we meer van dit soort eigenaardige rapporten hebben ontvangen. Dus het lijkt wat te spoken in Apex Legends! 👻 Snap goed dat het aardig irritant is.

Zou je misschien kunnen vermelden welke modus je speelt als je dit geluid hoort? En wanneer heb je het voor het laatst gehoord?

• @EA_Leeuw binnen trios en arena.. lijkt net alsof iemand mee kijkt en bonkt wanneer ik een aanval doe of wanneer ik verstop. Lijkt net alsof ze dan iets willen dat ik doe... Geen idee wat, ik speel gewoon de game.. best goed mag ik wel stellen 👍😁

• @EA_Leeuw Olympus, storm point, world's edge in trios en overflow, party crasher in arena. Zou kunnen dat andere mappen ook geluid geven, maar eerlijk let ik er niet veel op. Probeer het te negeren. Lukt helaas niet altijd...😔👍

• EA_Leeuw's avatar
    EA_Leeuw
    3 years ago
    @OftenDown, nee ik snap het, moeilijk te negeren inderdaad. Thanks voor de info! Hebben we veel aan namelijk! Ga het doorgeven aan de Apex Legends teams, hopelijk kunnen ze er wat mee. 🙂

About Apex Legends Technische problemen & bugs

Heb je problemen met Apex Legends? Meld hier aan voor hulp bij connectiviteit, prestatieproblemen, crashes en meer.499 PostsLatest Activity: 8 days ago