Forum Discussion

boebietjedreris's avatar
2 years ago
Solved

Challenges problemen

Ik heb problemen met de challenges te voltooien. Ik speel gewoon battle royal en er staat bij sommige challenges non battle royal, terwijl ik battle royal aan het spelen ben. Ook bij mijn daily’s staat er bij get a top 10 finish 1 times br naast en heb ik dit al een paar keer gehaald en er staat nog steeds 0/1. En mij event challenges heb ik bij get 5 knocks en get a top 10 finish 4 times ook br naast staan terwijl ik al heel de tijd br speel en deze tellen ook niet. Terwijl dit bij mijn vriend wel telt. Wat is het probleem hier?? Zo kan ik nooit aan mijn 5000 punten komen als de helft niet meetelt, alsook skins kopen van het event lukt niet

• Het is gelukkig inorde sinds vandaag, juist gespeeld en alles telt terug 🙏🏽

10 Replies

• Van de skins was ik op de hoogte, maar wou dit nog even melden. Daar dacht ik ook al aan voor 1 april, maar ik denk niet dat dit een 1 april grap was omdat je dan gwn geen punten krijgt voor het behalen van doelstellingen, dit zou iets teveel van het goede zijn vindt ik dan.

• EA_QueenBee's avatar
    EA_QueenBee
    Icon for Community Manager rankCommunity Manager
    2 years ago
    @boebietjedreris,

Kan je nu controleren of alles wel goed telt, alsjeblieft? Kan je anders één potje Heatwave proberen, en dan kijken of het nu wel goed gaat?
  • Het is gelukkig inorde sinds vandaag, juist gespeeld en alles telt terug 🙏🏽

• @EA_QueenBeeik heb ontdekt dat dit gewoon een glitch is en dat alles wel blijft doortellen. Enkel als je het op duos zet, veranderen de tracked challenges in NBR, maar dit is dus enkel een onhandigheid, zelfs na updates is dit niet verholpen, maar ben al blij dat ik ontdekt heb dat alles wel blijft doorlopen 😇 enkel door niet meer op Apex te kunnen gaan de dag nadat (als dit toen verholpen is) de wekelijkse update er is gekomen, met dan waarschijnlijk de patch voor het kopen in de store, heb ik niet meer die skin kunnen kopen voor het wapen dat ik wou en dit betreur ik ten zeerst.

About Apex Legends Technische problemen & bugs

Heb je problemen met Apex Legends? Meld hier aan voor hulp bij connectiviteit, prestatieproblemen, crashes en meer.499 PostsLatest Activity: 9 days ago