Forum Discussion

mezeno's avatar
4 years ago

Clubtag BTZ, geen club

Ik heb de clubtag BTZ ineens maar als ik naar club ga, zit ik in geen enkele.
Dus ik had gisteren zelf een club gemaakt en dan er ook direct terug uitgegaan om te zien of het weg was.
De club tag was ook gewoon weg.

Vandaag ik ga op apex en ik heb terug die clubtag.

Weet iemand wat dit is een bug? Of word ik gehacked ik weet het niet en het is vrij irritant.

2 Replies

• Deel je soms jouw account(s) en platform(s) met anderen, @mezeno? Dan zal je hiermee moeten stoppen, aangezien dit nadelige gevolgen geven. Dat dit ook tegen de voorwaarde en/of regels kan zijn.
    Wachtwoorden allemaal wijzigen, jouw gegevens goed nagaan, beveiligingsinstellingen verhogen. Gebruikte software bijwerken. Houd
    Dit vervolgens doen bij elke getroffen e-mail adres(sen), accounts, software, platforms en diensten, die oot ergens wel hebt gebruikt.

Nieuw, sterk (vanaf 18 tekens) en uniek wachtwoord voor de juiste EA / Origin account kiezen: https://signin.ea.com/p/web/resetPassword Wacht na elke gedane poging tenminste 1½ uren.
    Houd jouw aanmeldingsgegevens voor jezelf.

Persoonlijke zaken betreft jouw EA / Origin account worden niet afgehandeld via het forum, daarvoor dien jezelf contact opnemen met de helpdesk.

Sommige namen kunnen niet voldoen, heb je ook eens een andere geprobeerd?

Groetjes.
  • EA_QueenBee's avatar
    EA_QueenBee
    Icon for Community Manager rankCommunity Manager
    4 years ago
    Hoi @mezeno,

Dit is niet echt een bug die vaak voorkomt, maar er zijn de afgelopen paar maanden een paar threads op de Engelse forums over gemaakt. Op welk platform speel je?

About Apex Legends Technische problemen & bugs

Heb je problemen met Apex Legends? Meld hier aan voor hulp bij connectiviteit, prestatieproblemen, crashes en meer.518 PostsLatest Activity: 2 months ago