Forum Discussion

NickKlaasen's avatar
4 years ago

Code leaf/wheel

1. Ik word ongeveer iedere game eruit gekickt met code wheel of code lead zelfs als ik niet in een game zit dit is al gaande sinds ongeveer de laatste update

9 Replies

• EA_Neil's avatar
    EA_Neil
    Icon for EA Staff (Retired) rankEA Staff (Retired)
    4 years ago
    Hey @NickKlaasen,

Sorry om te horen dat je er zo vaak uitgeschopt wordt. Welk platform speel je op en wat heb je zover zelf al geprobeerd om het probleem op te lossen?

- EA_Neil
  • Sorry voor me late reactie ik was druk met andere games deze week.

Ik speel op playstation.

Geen wifi maar met kabel.

Ik heb andere servers geprobeerd de game opnieuw downloaden kabel opnieuw aan te sluiten en gecontroleerd op ps zelf maar het heeft niet gewerkt. 

• EA_Neil's avatar
    EA_Neil
    4 years ago
    @NickKlaasen,

Ik weet niet of je de mogelijkheid hebt, maar mocht je een 4-5G netwerk tot je beschikking hebben via de mobiel zou je dan voor mij kunnen kijken of je er niet uit wordt getrapt als je via de hotspot speelt? Uiteraard niet aan te raden om hier op een ranked te spelen maar het kan een goede manier zijn om te testen waar het probleem mogelijk zit.

- EA_Neil
  • Ik heb jammer genoeg geen bundel waar dat in zit dus dat wordt denk ik lastig 

• EA_Neil's avatar
    EA_Neil
    4 years ago

@NickKlaasen ,

Geen probleem. Laten we wat andere dingen proberen om te zien of die helpen.

Ik neem aan dat je de router al eens opnieuw opgestart hebt en hebt gekeken of andere data center hetzelfde probleem geeft?

Vaak hebben dit soort foutmeldingen weinig te maken met de snelheid van het internet maar hoe hij loopt naar onze servers en terug. Kun je voor mij eens zien of het aanpassen van de DNS naar bijvoorbeeld die van Google helpt om het contact te houden?

Ga naar de Playstation opties > Netwerk > Internet connectie opzetten > Wifi/LAN > Custom zelf in stellen. Zet de DNS naar 8.8.8.8 voor primair en 8.8.4.4. voor secundair. 

- EA_Neil

• EA_Neil's avatar
    EA_Neil
    4 years ago
    @NickKlaasen,

Alles wat niet DNS is kun je voor nu automatisch laten staan (dus ze niet manueel invullen). Als het goed is heb je de optie hiervoor om deze te laten of automatisch te laten staan. Deze zul je bijvoorbeeld manueel in kunnen stellen voor het zetten van een statische IP.

- EA_Neil

Featured Places