Hoi @simsamplayer03,
Welkom op de Nederlandse forums! Als je een account ontkoppelt, dan verlies je alle spelvoortgang dat je hebt op dat account, dus ik raad je niet aan om je Xbox account te ontkoppelen. Maar als je Apex wilt spelen dan raad ik je ook niet om je PlayStation account te ontkoppelen, want Apex heeft allerlei problemen als je dat doet. Als je naar dit artikel kijkt:
-
Risico's van ontkoppelen voor Apex-spelers
Als je een platformaccount ontkoppelt waarmee je Apex Legends speelt, kun je problemen krijgen met het levelen van je Battle Pass, het ontgrendelen van items en andere fouten.
In plaats van het ontkoppelen en opnieuw koppelen van een platformaccount waarmee je Apex speelt, raden we aan om met een nieuw account te beginnen.
Het veiligste idee is dus om een nieuw PlayStation account te maken, en om die te koppelen met het EA account waar je Xbox aan zit. Je kan proberen om je huidige PlayStation account t ontkoppelen als je spelvoortgang daar je echt niet uitmaakt en om die te koppelen aan je ander EA account, maar ik kan niet garanderen at je geen problemen tegenkomt. (En een EA account kan ooit maar één van een bepaalde soort account gekoppeld hebben, dus als je wel problemen hebt dan an je geen nieuwe PlayStation account koppelen.)
Hopelijk is dat allemaal een beetje duidelijk, maar als je meer vragen hebt, laat het me weten! 🙂