Forum Discussion
4 years ago
Ik win misschien 1 in de 70 matches die ik speel omdat de meeste van alle matches die hoog ge rankede spelers zijn, dus ik win steeds minder, heb steeds minder de kans op een hoge kill game, ik snap niet waarom ik nog steeds in zulke hoge lobbies word gegooid, in ranked snap ik het, maar in pubs vind ik het gewoon apart dat k nog tegen diamond en preds moet zonder dat k vaak win
EA_Neil
EA Staff (Retired)
4 years ago@D3m0nic_Wraith,
Ik snap zeker dat dat vervelend is en in principe als je blijft verliezen (niet alleen eerste plek wint, net zoals in ranked) zou jouw rating omlaag moeten zakken in non-ranked (rating hier staat geloof ik los van ranked) ook al is dat minder zichtbaar omdat er geen rank aan hangt.
Helaas is er niet veel dat wij aan onze kant rechtstreeks kunnen doen of aanpassen aan matchmaking behalve feedback doorsturen.
- EA_Neil
Ik snap zeker dat dat vervelend is en in principe als je blijft verliezen (niet alleen eerste plek wint, net zoals in ranked) zou jouw rating omlaag moeten zakken in non-ranked (rating hier staat geloof ik los van ranked) ook al is dat minder zichtbaar omdat er geen rank aan hangt.
Helaas is er niet veel dat wij aan onze kant rechtstreeks kunnen doen of aanpassen aan matchmaking behalve feedback doorsturen.
- EA_Neil