Forum Discussion

Haicoss's avatar
5 years ago

Geen badge gehad

Ik haalde vandaag me 4 k bagde maar heb m niet gekregen tips om hem toch te krijgen

3 Replies

• EA_Neil's avatar
    EA_Neil
    Icon for EA Staff (Retired) rankEA Staff (Retired)
    5 years ago

Hey @Haicoss,

4k is best het aantal en het spijt mij te horen dat deze niet toegevoegd is voor je. Helaas hebben we geen manier om aan onze kant badges toe te voegen maar kun je ons toevallig laten weten of dit behaald was tijdens een special event mode, Arena of de normale (non)-ranked modus?

We hebben een forum discussie gaande waar mensen hun voorbeelden kunnen posten als het gaat om badges die ze hadden moeten verkrijgen wat doorgestuurd wordt maar ik geloof dat dit meer gebruikt wordt qua onderzoek om te zien wat er fout gaat in plaats van het toevoegen van badges wat naar mijn weten helaas niet handmatig gedaan wordt.

De link naar de discussie mocht je willen helpen en jouw voorbeeld achter willen laten:
    https://answers.ea.com/t5/Bug-Reports/Badge-didn-t-unlock-even-though-it-should-have/td-p/9164167

-EA_Neil

• EA_Neil's avatar
    EA_Neil
    Icon for EA Staff (Retired) rankEA Staff (Retired)
    5 years ago
    @Haicoss,

Bedankt voor het laten weten. Helaas hebben we aan onze kant geen manier om dit te onderzoeken en toe te voegen helaas anders had ik het graag voor je gedaan. Helaas zal dit betekenen dat je nogmaals dit aantal zal moeten halen om deze badge vrij te spelen.

Mocht je mee willen helpen zal het zeker helpen jouw voorbeeld toe te voegen aan de bovenstaande discussie zodat dit naar het game team opgestuurd kan worden als voorbeeld waar het niet werkte zoals behoren.

- EA_Neil

About Apex Legends Technische problemen & bugs

Heb je problemen met Apex Legends? Meld hier aan voor hulp bij connectiviteit, prestatieproblemen, crashes en meer.518 PostsLatest Activity: 2 months ago