4 years ago
Hulp nodig met Apex account!
Hey!
Ik heb onlangs met wat maten apex gespeeld (6 mei geloof ik). Een paar dagen geleden (11 mei) wouden we weer een paar potjes spelen. ik logde in en er bleek iemand anders op mijn account te hebben gezeten. Ander level, al mijn spul gebruikt en het allerergste: gecheat in-game. Ik heb gelijk daarna (m.b.v. livechat van ea) 2FA op mijn account gezet / mn telefoonnummer gekoppelt. De gemiddelde 'oplostijd' van een case is bijna verstreken (72 uur) en ik vroeg me af of een van jullie wat tips heeft voor wat ik het beste kan doen.
Dank voor het lezen!
- ZEN0POP
- Hey @ZEN0POP,
Sorry om te horen dat het erop lijkt dat iemand anders op jouw account zat. Dit is inderdaad niet cool en het lijkt erop dat je al de juiste stappen ondernomen hebt door gelijk contact op te zoeken.
De oplostijd van 72 uur geldt alleen voor normale verzoeken via de mail en een onderzoek naar een ban kan langer duren liggende aan hoe druk het team het heeft. Eenmaal onderzocht zul je via de mail zo spoedig mogelijk een berichtje krijgen over het resultaat en volgende stappen.
- EA_Neil