Forum Discussion
EA_QueenBee
Community Manager
3 years agoHoi @Tijgert2014,
Daar hoef je niet sorry voor te zijn hoor! 🙂 Maar ik geloof dat ik al weet wat je probleem is. Apex werkt niet goed als je het van het originele EA account ontkoppelt, dus vandaar dat je problemen hebt. Als je het terugkoppelt aan je oude account, dan is de kans groot dat alles weer werkt, en dat je ook al je content weer hebt.
Daar hoef je niet sorry voor te zijn hoor! 🙂 Maar ik geloof dat ik al weet wat je probleem is. Apex werkt niet goed als je het van het originele EA account ontkoppelt, dus vandaar dat je problemen hebt. Als je het terugkoppelt aan je oude account, dan is de kans groot dat alles weer werkt, en dat je ook al je content weer hebt.
3 years ago
Wij willen juist met twee aparte accounts spelen eentje voor de ps5 en een andere op de pc. Daarom hadden we een ander account gekoppeld, zou toch gewoon mogelijk moeten zijn lijkt mij?
- EA_QueenBee3 years ago
Community Manager
Als je naar ons account ontkoppeling artikel gaat:
-
Speel je Apex?
Als je een platform-account ontkoppelt waarmee je Apex Legends speelt, heb je mogelijk problemen met het levelen van je Battle Pass, het ontgrendelen van items en andere problemen.
In plaats van het ontkoppelen en opnieuw koppelen van een platform-account waarmee je Apex speelt, is het wellicht beter om met een nieuw account opnieuw te beginnen.
Ik weet niet waarom Apex zulk moeite heeft als je het ontkoppelt, maar het is helaas momenteel niet anders.
- 3 years ago@EA_QueenBee Ok jammer maar bedankt voor de info.
-
About Apex Legends Technische problemen & bugs
Heb je problemen met Apex Legends? Meld hier aan voor hulp bij connectiviteit, prestatieproblemen, crashes en meer.518 PostsLatest Activity: 2 months ago
Recent Discussions
- 2 months ago
- 2 months ago
- 2 months ago
- 2 months ago
- 3 months ago