Forum Discussion
EA_Neil
EA Staff (Retired)
4 years agoHey @denniske_0165,
Sorry om te horen dat het er op lijkt dat je alles kwijt bent. Heb je hierbij jouw Playstation account toevallig ontkoppelt van jouw EA account of alleen het Prime account?
- EA_Neil
Sorry om te horen dat het er op lijkt dat je alles kwijt bent. Heb je hierbij jouw Playstation account toevallig ontkoppelt van jouw EA account of alleen het Prime account?
- EA_Neil
4 years ago
Ik heb mijn PlayStation account van mijn oude ea account ontkoppelt en op mijn nieuwe ea account gezet.
- EA_Neil4 years ago
EA Staff (Retired)
@denniske_0165,
De voortgang van Apex staat zowel aan jouw PSN als jouw EA account gekoppeld dus als je deze ontkoppelt haal je inderdaad ook alle voortgang eraf waar je ook voor gewaarschuwd wordt als het goed is.
Je kunt kijken of het mogelijk is deze terug te zetten door onze helpdesk te contacteren via de chat of social media maar je zult inderdaad niet progressie tussen accounts over kunnen zetten ben ik bang omdat deze ook aan jouw EA account gekoppeld is.
Helaas is de Nederlandstalige telefoonlijn op het moment niet beschikbaar en zal ik je moeten vragen dit in het Engels te doen over de chat.
Dit is hoe je dit doet:
1. Ga naar https://bit.ly/EAChatSupport en selecteer de Engelse of Amerikaanse vlag
2. Selecteer chat
- EA_Neil