Forum Discussion

skilamor's avatar
3 years ago

ik blijf disconecten

beste ..

ik heb gisteren ( 22/05/23) een update gekregen op apex en sins dien als ik rank speel disconect ik altijd .

NIET leuk voor mij of men teammate's en krijg ik een time out ook men teammates . 

kan er iets aan gedaan worden ? 

mvg skilamor

10 Replies

• skilamor's avatar
    skilamor
    3 years ago

goedenmorgen 

de fout melding is 

engine error 

fs_checkasyncrequest returned error for model '(NOINFO)

2775953408 COUNT 184203 

• skilamor's avatar
    skilamor
    3 years ago

Hey @EA_QueenBee 

Nee niet als ik de beacons gebruik . over de hele map maar enkel met rankt games. normal , control ,tdm of gun run geen problemen enkel maar met rankt 

• EA_QueenBee's avatar
    EA_QueenBee
    Icon for Community Manager rankCommunity Manager
    3 years ago
    @skilamor,

Ik weet niet welke settings je gebruikt, maar het blijkt een probleem te zijn met low model detail als je met DirectX12 speelt.

https://twitter.com/Respawn/status/1649173342937812992

Heb je het spel ingesteld om op DirectX12 te draaien? Als je dat hebt gedaan, dan is het een goed idee of om je instellingen te wijzigen, om of terug te gaan naar DirectX11.
  • skilamor's avatar
    skilamor
    3 years ago
    @EA_QueenBee

Ik heb niks veranderd heb het spel altijd zo gespeelt. het is sins de update dat ik niks meer kan doen . Wat ik ook raar vind van de update want vrienden van me hebben die update niet moeten doen .
  • EA_QueenBee's avatar
    EA_QueenBee
    Icon for Community Manager rankCommunity Manager
    3 years ago
    @skilamor,

Nog een vraagje: speel je op Steam of op de EA app?

Trouwens, ik weet dat ik dit al heb gevraagd, maar heb je al geprobeerd om het spel te repareren? Het blijkt dat een collega precies dit probleem had, dat heeft het opgelost. Het zou kunnen dat er ergens in het spel een beschadigd bestand is.
  • skilamor's avatar
    skilamor
    3 years ago
    @EA_QueenBee Ik speel het via steam had het al 2x verwijdert en terug geinstaleert . Vanavond nog eens proberen met repareren . Btw bedankt voor alle hulp en tips !

About Apex Legends Technische problemen & bugs

Heb je problemen met Apex Legends? Meld hier aan voor hulp bij connectiviteit, prestatieproblemen, crashes en meer.518 PostsLatest Activity: 2 months ago