juxxhe2dwztzNewcomer7 months agoik krijg geen verificatie code binnen om mijn ea account to coppelen met steam Ik krijg een verificatie code binnen om mijn ea account te coppelen met steam
EA_QueenBeeCommunity Manager7 months agoHoi juxxhe2dwztz, Zie je de code ook niet in je spam of vuilnis map in je inbox?
Featured PlacesApex Legends Technische problemen & bugs Heb je problemen met Apex Legends? Meld hier aan voor hulp bij connectiviteit, prestatieproblemen, crashes en meer.Latest Activity: 11 days ago522 Posts
Apex Legends Technische problemen & bugs Heb je problemen met Apex Legends? Meld hier aan voor hulp bij connectiviteit, prestatieproblemen, crashes en meer.Latest Activity: 11 days ago522 Posts
Recent DiscussionsThe coins I purchased on the Steam platform have not been credited to my account 我昨天下午在Steam上购买了6700个金币,但它们还没有入账到我的账户。我在EA帮助中发现应该等待24小时,但现在已经过去了,我的Apex游戏依然没有收到金币。当我试图联系客服时,被告知客服无法处理这个问题。请帮帮我 Bangalore Aim Assist bug Als je tijdens TDM of Control dood gaat in (je eigen) smoke respawn je zonder aim assist alsof je nog altijd in de rook zit. Dit blijft zo tot je opnieuw dood gaat. PS5 Apex coins niet gekregen. Hallo, ik heb vannacht 2x een aankoop gedaan via Apex Legends. 1x voor 11.500 apex coins 1x voor 500 apex coins Beide aankopen heb ik in-game niet ontvangen. De aankopen zijn wel van mijn PayPa...perma ban yeeeuuuuy na 8j heb ik eindelijk mijn account terug gekregen met een verassing dat ik perma geband geweest ben nu op apex door die hackers dat met cronos of wat dan ook met mijn acc gespeeld hebben w...Mijn challenges verdwijnen Mijn challenges verdwijnen en mijn kills en wins tellen niet bij voor mijn kill tracker in wildcard of is dat veranderdt [Moved to Apex NL. Please review our guidelines regarding language posts - C...