Forum Discussion
4 years ago
hallo ik heb nog het probleem met me skins en spullen in de game ik heb niets meer all me Legend zijn ook weg
EA_Neil
EA Staff (Retired)
4 years agoHey @larboy3,
Speel je op hetzelfde account waar je ook deze post onder hebt gemaakt en/of heb je sinds jouw account ontkoppelt en opnieuw aan een ander account (deze) gekoppeld toevallig?
- EA_Neil
Speel je op hetzelfde account waar je ook deze post onder hebt gemaakt en/of heb je sinds jouw account ontkoppelt en opnieuw aan een ander account (deze) gekoppeld toevallig?
- EA_Neil
- 4 years ago
Ja ik had even een ea account gemaakt en gekoppeld aan dit account me psn account ik weet niet hoe het kan
- 4 years ago
ja ik heb dat account met dit account gekoppeld en daarvoor nog aan een verkeerde account gekoppeld
- 4 years agohey @EA_Neil hoe zit het nou precies met de bug dat je meerdere keren de battlepass hebt aangeschaft?
- EA_Neil4 years ago
EA Staff (Retired)
@Vex0r77,
Hier wordt op het moment nog naar gekeken en ik hoop zo spoedig mogelijk meer te horen. Als er meer informatie bekend is zal ik deze hierboven toevoegen.
@larboy3 ,
De progressie van een een Apex account is verbonden aan het EA account waar je onder speelt. Als je jouw account (Steam/PS4/Xbox/etc.) her-linkt aan een ander EA account zal hij de progressie van dat account pakken. Deze wordt helaas niet mee genomen naar een nieuw EA account.
- EA_Neil- 4 years ago
oke wat zou ik nu kunnen doen om alles weer terug te krijgen
About Apex Legends Technische problemen & bugs
Heb je problemen met Apex Legends? Meld hier aan voor hulp bij connectiviteit, prestatieproblemen, crashes en meer.499 PostsLatest Activity: 8 days ago
Recent Discussions
言語パックの不具合
Solved8 days ago- 23 days ago
- 2 months ago