Forum Discussion
EA_Neil
EA Staff (Retired)
4 years agoHey @larboy3,
Speel je op hetzelfde account waar je ook deze post onder hebt gemaakt en/of heb je sinds jouw account ontkoppelt en opnieuw aan een ander account (deze) gekoppeld toevallig?
- EA_Neil
Speel je op hetzelfde account waar je ook deze post onder hebt gemaakt en/of heb je sinds jouw account ontkoppelt en opnieuw aan een ander account (deze) gekoppeld toevallig?
- EA_Neil
4 years ago
hey @EA_Neil hoe zit het nou precies met de bug dat je meerdere keren de battlepass hebt aangeschaft?
- EA_Neil4 years ago
EA Staff (Retired)
@Vex0r77,
Hier wordt op het moment nog naar gekeken en ik hoop zo spoedig mogelijk meer te horen. Als er meer informatie bekend is zal ik deze hierboven toevoegen.
@larboy3 ,
De progressie van een een Apex account is verbonden aan het EA account waar je onder speelt. Als je jouw account (Steam/PS4/Xbox/etc.) her-linkt aan een ander EA account zal hij de progressie van dat account pakken. Deze wordt helaas niet mee genomen naar een nieuw EA account.
- EA_Neil- 4 years ago
oke wat zou ik nu kunnen doen om alles weer terug te krijgen
- 4 years ago
Ik weet ook niet zo goed wat ik allemaal deet Ik ben heel bang Ik wil graag me spullen weer terug
- EA_Neil4 years ago
EA Staff (Retired)
Hey @larboy3,
Ik wil je aanraden contact op te zoeken met onze helpdesk om te zien of het nog mogelijk is het account terug te koppelen. Het zal helaas niet mogelijk zijn de voortgang mee te nemen naar een ander EA account.
Helaas is de Nederlandstalige telefoonlijn op het moment niet beschikbaar. Twitter en Facebook kun je vinden via EAHelp. Zorg ervoor dat ze een vinkje hebben zodat je weet dat het het juiste account is.
Dit is hoe je een chat start:
1. Ga naar https://bit.ly/EAChatSupport en selecteer de Engelse of Amerikaanse vlag
2. Selecteer chat
- EA_Neil
About Apex Legends Technische problemen & bugs
Heb je problemen met Apex Legends? Meld hier aan voor hulp bij connectiviteit, prestatieproblemen, crashes en meer.499 PostsLatest Activity: 8 days ago
Recent Discussions
言語パックの不具合
Solved8 days ago- 23 days ago
- 2 months ago