Forum Discussion
hi, nadat ik de update heb geïnstalleerd voor season 9. ( Ik werk met origin) ging het fout. Wanneer op de apex legends game klikte kreeg ik eerst zoals altijd een klein vakje te zien waar nu valk op staat en waar vanonder een blauwbalkje loopt. Daarna verdwijnt dit. Normaal start nu de game op. Maar vanaf de update lukt dat niet meer dan wordt ik gewoon doorverwezen naar mijn origin launcher. Hier heb ik dus de optie om de game te starten door op spelen te drukken maar wanneer ik dit doe krijg ik weer eerst het klein balkje met valk en daarna word ik terug doorverwezen naar origin. Hij geeft wel nooit aan dat er een fout is. Ook update hij mijn origin account en zegt hij dat ik vandaag gespeelt heb maar dat is dus niet waar.
help mij alsjeblieft want ik zou heel graag season 9 eens spelen.
- 4 years ago
ik heb het opgelost!!
- EA_Neil4 years ago
EA Staff (Retired)
Hey @MielSolo,
Goed om te horen dat je het opgelost hebt sinds! Wat was uiteindelijk het probleem?
Mogelijk kun je anderen hier ook mee helpen mochten ze tegen hetzelfde probleem aan lopen 🙂
- EA_Neil- 4 years ago
Hey @EA_Neil,
Ik ben sinds het nieuwe seizoen al mijn progressie kwijt van mijn xbox account op Apex. Ik heb al meerdere keren contact opgenomen bij ea help en chatberichten, maar niemand zegt mij te kunnen helpen. Het laatste nieuws is dat ik alles kwijt zou kunnen zijn omdat ik mijn xbox live account met een nieuw ea account heb gelink, maar dit was ongeveer een week geleden. Er wordt mij dan vertelt dat er geen manier is om mijn lost content terug te krijgen, of een compensatie te kunnen krijgen. Het gekke is dat mijn level en stats van alle seizoenen wel nog terug te vinden zijn.
Zou jij mij misschien iets meer in kunnen lichten? Ik zit nu nog steeds met onduidelijkheid, en ik heb ook geld in Apex gestoken wat nu eigenlijk weg is.
- Daan
About Apex Legends Technische problemen & bugs
Recent Discussions
言語パックの不具合
Solved8 days ago- 24 days ago
- 2 months ago