Forum Discussion
ik heb het opgelost!!
Goed om te horen dat je het opgelost hebt sinds! Wat was uiteindelijk het probleem?
Mogelijk kun je anderen hier ook mee helpen mochten ze tegen hetzelfde probleem aan lopen 🙂
- EA_Neil
- 4 years ago
Hey @EA_Neil,
Ik ben sinds het nieuwe seizoen al mijn progressie kwijt van mijn xbox account op Apex. Ik heb al meerdere keren contact opgenomen bij ea help en chatberichten, maar niemand zegt mij te kunnen helpen. Het laatste nieuws is dat ik alles kwijt zou kunnen zijn omdat ik mijn xbox live account met een nieuw ea account heb gelink, maar dit was ongeveer een week geleden. Er wordt mij dan vertelt dat er geen manier is om mijn lost content terug te krijgen, of een compensatie te kunnen krijgen. Het gekke is dat mijn level en stats van alle seizoenen wel nog terug te vinden zijn.
Zou jij mij misschien iets meer in kunnen lichten? Ik zit nu nog steeds met onduidelijkheid, en ik heb ook geld in Apex gestoken wat nu eigenlijk weg is.
- Daan
- EA_Neil4 years ago
EA Staff (Retired)
Hey @Afwasbakje,
Sorry om te horen dat je jouw voortgang kwijt lijkt te zijn. Hoe het werkt is dat jouw progressie vast zit aan het EA account waar jouw gamertag aan gekoppeld is wat betekent dat het ontkoppelen en her-koppelen helaas niet zal werken om deze voortgang mee te nemen naar het andere account. Deze is alleen te vinden op dat originele EA account.
Had je gevraagd om te zien of het mogelijk is deze terug te koppelen? In plaats van ontkoppelen is het vaak beter het email aan te passen als je een ander email wilt.
- EA_Neil- 4 years ago
Hey @EA_Neil,
Ik heb mijn xbox live account aan een nieuw ea account gekoppeld, omdat mijn oude ea account aan mijn oude e-mail zat waar ik niet meer bij kan. (problemen met de e-mail zelf, niet de fout van EA) Ik had voordat ik een nieuw ea account ging maken al gekeken of ik mijn e mail toch kon veranderen, maar dit kan helaas niet sinds er eerst een verificatiecode naar je mail wordt gestuurd, waar ik dus niet meer bij kan. het zelfde geldt als ik een secondaire email of telefoon nummer wil toevoegen. Ook kan ik xbox live account pas na 10/22/2021 weer van mijn nieuwe account ontkoppelen.
Ik kan wel in het oude ea account inloggen.
Daan
About Apex Legends Technische problemen & bugs
Recent Discussions
言語パックの不具合
Solved8 days ago- 24 days ago
- 2 months ago